email dobrodošlice

Što je email dobrodošlice i kako ga napisati?

by Vaše Priče
376 views

Znaš li da je email dobrodošlice onaj kojeg će otvoriti najveći dio tvoje email zajednice?

Email dobrodošlice, pozdravni email, prvi email,… vjerujem da ima još naziva koje bi mogli dodati u ovaj niz.

A ako se pitaš trebaš li i ti email dobrodošlice, na pravom si mjestu. Nakon čitanja ovog teksta znat ćeš koja je vrijednost ovakvog emaila, zašto ga uključiti u svoju email strategiju, ali i kako ga kreirati. Prvo se udobno smjesti i zamisli da naiđeš na neki odličan brend, prepoznala si se u njihovom tekstu ili objavi i poželjela postati dijelom njihove email zajednice kako bi mogla ostati u toku i pratiti daljnje korake. 

Uzbuđeno upisuješ svoju email adresu u formu za prijavu i nakon klika na tipku odmah odeš u svoj ulazni sandučić, ali ne pronalaziš ništa. Osvježiš svoju ulaznu poštu i još uvijek se ne događa ništa. Prolazi 1-2 tjedna i dobivaš newsletter, ali do tada zaboravljaš tko stoji iza tog maila, pokušavaš se prisjetiti zašto je on uopće u tvom ulaznom sandučiću i kada si se to prijavila. A kako bi ti se činilo da je ono uzbuđenje kod prijave na formu bilo upotpunjeno emailom dobrodošlice? Puno bolje, zar ne?

Što je email dobrodošlice i zašto je bitan?

Email dobrodošlice možemo definirati kao prvi kontakt novih pretplatnika s tobom i tvojim brendom, prvi email koji će oni dobiti u svom ulaznom sandučiću. Bitno je da se predstaviš svojim novim pretplatnicima, a slanjem ovog maila možeš:

  • ispričati svoju priču,
  • podijeliti svoj put,
  • obratiti se svom idealnom klijentu.

Kroz svoju priču koju dijeliš na početku daješ mogućnost svojim novim pretplatnicima da te upoznaju i da se povežu s tobom. Ako podijeliš neku zanimljivost ili detalj koji će te povezati s tvojom publikom, dobivaš osobu koja želi pročitati i tvoj sljedeći email i koja će s nestrpljenjem očekivati tvoj newsletter u svom inboxu.

Kako napisati email dobrodošlice?

Prije pisanja svakog emaila pa i ovog prvog o kojem pričamo sada, zapitaj se koji ti je cilj koji želiš postići i kome se obraćaš kako bi ga znala napisati na način da daš vrijednost, ali i da se povežeš sa svojim idealnim klijentima tj. svojim pretplatnicima.

Da bi tvoj email dobrodošlice postigao svoj cilj, ovo su elementi koje možeš uključiti:

Pozdrav – u prvom dijelu poželjet ćeš dobrodošlicu svojim novim pretplatnicima i zahvalu što su postali dio tvoje email liste.

O tebi – predstavi ukratko sebe i svoj biznis, kome se obraćaš. Možeš dodati i svoju viziju i misiju, koje vrijednosti su ti važne. U ovom dijelu novi pretplatnici se upoznaju, ali i povezuju s tobom.

Lead magnet – ako su se novi pretplatnici prijavili kako bi preuzeli besplatni materijal, spomeni kako će im taj materijal pomoći riješiti neki njihov izazov, na koji način ga mogu koristiti i obavezno im daj upute kako ga mogu preuzeti (tipka za preuzimanje materijala ili poveznica na kojoj mu mogu pristupiti).

Očekivanja – što tvoji novi pretplatnici mogu očekivati od tebe u svom ulaznom sandučiću i koliko često ćeš slati svoje newslettere. 

Ovdje možeš navesti da ćeš svoje newslettere slati na primjer svaku srijedu, ali naravno, ako se ne želiš obvezati na taj način, to može biti i općenitije. Jednostavno reci da će tvoje newsletter moći čitati npr. 1 ili 2 puta mjesečno.

Poziv na akciju (CTA) – važan dio svakog emaila koji govori čitatelju koji je sljedeći korak koji želiš da napravi.

Koristi poziv na akciju koji je u skladu s ciljem tvog emaila. 

U emailu dobrodošlice, na kraju možeš pozvati svoje nove pretplatnike na neki od sljedećih koraka:

  • da te zaprate na društvenim mrežama, 
  • da posjete tvoju web stranicu, 
  • da pročitaju tvoj blog,
  • da poslušaju tvoj podcast, 
  • postavi pitanje na koje će ti odgovoriti mailom i slično.

A sada pomoću ove liste napravi skicu svog emaila dobrodošlice, odaberi one dijelove koje bi željela uvrstiti i kreni s pisanjem.

Kako dostaviti email dobrodošlice?

Sada kada imaš gotov svoj prvi mail koji šalješ svojim novim pretplatnicima, potrebno ga je i dostaviti u ulazne sandučiće. Ako si pomislila da svakom novom pretplatniku posebno moraš slati ovaj mail nakon prijave, odmah ću ti reći da postoji jednostavnije rješenje koje će ti se svidjeti.

Email dobrodošlice postavlja se unutar automatizacije kako bi bio poslan u pravo vrijeme, a to je odmah nakon što se osoba prijavi putem forme.

A što nakon slanja emaila dobrodošlice?

Ovaj email može biti prvi kontakt s novim pretplatnicima nakon kojeg slijedi idući newsletter, a može biti i prvi u sekvenci tj. nizu mailova koji će voditi novog člana zajednice kroz upoznavanje s tobom, tvojim biznisom, ali i tvojom ponudom.

Čitaju li uopće ljudi email dobrodošlice?

Ako se pitaš hoće li novi pretplatnici pročitati tvoj prvi email kojega će dobiti, moram s tobom podijeliti podatak da je prema najnovijem istraživanju koje je proveo GetResponse, stopa otvaranja ovog maila čak visokih 63,91%.

Zašto je tome tako? 

Ako se vratimo na priču s početka, dok je osoba zainteresirana za naš sadržaj, već se povezuje s nama i našim brendom. Odlučuje da želi postati dijelom email zajednice i to je trenutak kada email dobrodošlice dolazi kao odličan sljedeći korak – to je trenutak kada sa zanimanjem otvara tvoj prvi mail.

A s obzirom da email dobrodošlice ima najvišu stopu otvaranja, zašto ne iskoristiti priliku da se povežeš sa svojim novim pretplatnicima pri prvom susretu.

Riječi za kraj

Nadam se da si uvidjela koliko je bitno poslati email dobrodošlice kako bi pomogla svojim novim pretplatnicima da upoznaju tebe i tvoj brend prije nego počnu primati tvoj newsletter u svom ulaznom sandučiću.

 A sada te pozivam da, ako već nisi, odabereš jedan od sljedeća dva koraka:

1. napiši svoj email dobrodošlice kako bi uz taj korak otvorila vrata svoje biznis priče i povezala se sa svojom zajednicom ili

2. pročitaj svoj email dobrodošlice kojeg već šalješ i provjeri možeš li ga, prema popisu gore, učiniti još posebnijim, jer…

Ne postoji druga prilika za ostaviti prvi dojam.

Moje ime je Marija i pomažem malim poduzetnicama da se povežu sa svojim idealnim klijentima i izgrade odnos sa svojom zajednicom putem email marketinga te da samopouzdano pošalju svoj prvi newsletter.

Web: www.bmsolution-va.com

IG: www.instagram.com/marija_virtualni_asistent

FB: www.facebook.com/marija.virtualni.asistent

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More