Želite delegirati dio svojih zadataka? Tražite virtualnog asistenta da vam vodi administraciju?
Ili napravi newsletter? Montira TikTok videa?
Ma što god vam padne na pamet!
Naši VIRTUALNI ASISTENTI su tu da vam pomognu i olakšaju poslovanje!
Borite se s „dosadnim“ poslovima: izrade računa, pripreme dokumentacije za knjigovodstvo (a ponekad niti ne znate koje su sve vaše obaveze), izrada i obračun putnih naloga, evidencija radnih sati, istraživanjem tržišta kod kupnje novog računala, printera ili alata koji vam može koristiti u poslovanju – vrijeme je za delegiranje! Ostavite se posla koji vam crpe energiju i vrijeme – i podignite poslovanje na novu razinu. Kroz savjetovanje pomažem svima koji žele postati virtualni asistenti da uz eBook i trosatno savjetovanje dobiju sve potrebne informacije!
Kao VA, nudim raznovrsne usluge uključujući administrativne poslove, organizaciju putovanja, kreiranje sadržaja, digitalni marketing, istraživanje, upravljanje projektima itd. Kao voditelj EDUKACIJA ZA VIRTUALNE ASISTENTE, pružam obuku kako bi polaznici stekli potrebne vještine i znanja za postizanje izvrsnih rezultata u virtualnoj asistenciji. Također, aktivno pomažem svima zainteresiranima u pronalasku idealnog posla od kuće.
Pomažem solo poduzetnicima i pojedincima u organizaciji vremena i poslovanja, optimizaciji poslovnih procesa te administrativnim poslovima. Za one koji žele pokrenuti vlastiti posao kao virtualni asistent, kreirala sam online program POSTANI VIRTUALNI ASISTENT gdje kroz 6 modula učim polaznike svemu onome što je potrebno kako bi se počeli baviti ovim poslom.
Pomažem poduzetnicima s otvaranjem i širenjem businessa većinom na UK tržištu. U sklopu moje tvrtke nudimo edukacije kako postati virtualni asistent, kako naučiti LinkedIn outreach te kako pronaći remote posao. Također spajamo profesionalne virtualne asistente s poduzetnicima iz UKa. Pomažem poduzetnicima s otvaranjem i širenjem businessa većinom na UK tržištu.
Vlasnica sam obrta ""Nestos"" putem kojeg pružam administrativno-financijske usluge, usluge marketinga i odnosa s javnošću malim poduzetnicima, obrtima i udrugama. U više od 8 godina rada na mjestu voditeljice komunikacija, moj posao uključivao je i vođenje cjelokupne administracije i financija, praćenje i pisanje projekata za nacionalne i EU projekte, odnose s medijima, komunikaciju s internom i vanjskom javnošću, organizaciju događanja. Svo dotadašnje iskustvo pretočila sam u usluge koje danas nudim samostalno. Možete me angažirati nekoliko sati tjedno, mjesečno, po projektu. Radujem se novim suradnjama!
Tech i Marketing VA što znači da nudim tehničku i marketing podršku te su neke od mojih usluga: Kreiranje grafika u Canvi (e-bookovi, letci, sve grafike za društvene mreže), Montiranje reels-a i TikTok-ova, vođenje profila na društvenim mrežama, Tehničko i kreativno postavljanje newslettera i automatiziranih email kampanje, Izrađivanje i održavanje web stranica ili landing pages, Postavljanje FB Oglasa (od kreativne do tehničke podrške)
Vlasnica obrta za poslovne usluge VIAS. Poduzetnicima i pojedincima pružam profesionalnu pomoć i podršku u administrativnim i računovodstvenim poslovima te poslovima organizacije i marketinga. Otkad znam za sebe obožavateljica sam organizacije, lijepih bilježnica i naljepnica u bojama. Nakon 12 godina radnog iskustva u poslovima administracije, računovodstva i marketinga odlučila sam da je vrijeme da svoje znanje podijelim dalje, uspjela sam svoju ljubav i iskustvo pretočiti u posao virtualnog asistenta.
Specijalist za digitalni marketing i marketing mentor. Moja misija je pomoći poduzetnicama da predstave svoj biznis online. Volim kreirati sadržaj za društvene mreže, reciklirati i prenamjenjivati postojeći sadržaj, a od nedavno sam počela otkrivati čari uređivanja videa za Reels i Tik Tok.
Vlasnica sam tvrtke Medium VA, specijalizirane za pružanje virtualne asistencije u građevini. Imam dugogodišnje radno iskustvo u poslovima administracije, customer servicea, financija i vođenja projekata u građevinskom sektoru. Surađujem s dobavljačima, izvođačima, projektantima i arhitektima.Trebate li osobu za izdavanje računa, kreiranje ponuda, obradu narudžbi, komunikaciju s dobavljačima i klijentima na hrvatskom i engleskom jeziku ili imate neki drugi zadatak iz svakodnevnog poslovanja za nas, javite se. Nama RAL karta, profilacije, vatrootpornost i statika nisu strani pojam!
Vlasnica obrta IVANA-VA. Desna sam ruka malim poduzetnicima u administraciji, marketingu i osobnoj asistenciji. Svrha mi je ušteda vremena klijentima kako bi se mogli posvetiti svom primarnom poslu, obitelji ili hobijima. Magistra sam ekonomije s 14g iskustva. Stalnim edukacijama širim svoje kompetencije kako bih mogla pružiti što kvalitetniju uslugu svojim klijentima.
Petak je poslijepodne, a ti maštaš da je srijeda pa možda i stigneš sve završiti do vikenda? Radiš sve sama i preplavljena si poslom i obavezama? Razumijem te. Znam kako je biti mala poduzetnica zatrpana poslom. Baš zato kao virtualna asistentica pomažem sjajnim ženama poduzetnicama rasteretiti njihovo poslovanje i um. Prava sam osoba ako trebaš pomoć s newsletterom, društvenim mrežama ili poslovnom administracijom. Osim toga, specijalistica sam digitalnog marketinga (s naglaskom na email marketing) i buduća copywriterica. Ako misliš da sam ja prava suradnica za tebe, jedva čekam da mi se javiš!
Virtualni asistent s više od 10 godina iskustva u obavljanju administrativnih poslova, dogovaranju i koordiniranju sastanaka, poslovnih putovanja i konferencija, rukovanju pozivima, korespondencijom i podnošenjem dokumenata za velike financijske tvrtke. Iskustvo u organizaciji međunarodnih konferencija, termina i sastanaka. Stručnjak za digitalni marketing s iskustvom u marketingu na društvenim mrežama, Google oglasima, Google Data Studio i Google Analytics. Kreiranje sadržaja i kampanja za apartman za dnevni najam. Vođenje i oglašavanje apartmana u Zagrebu i u Vodicama (Airbnb, Booking)
Za poduzetnike preuzimam i vodim administrativne poslove koji podrazumijevaju izradu i ažuriranje izvještaja, pripremu i izradu prezentacija, izradu i slanje računa, izradu dopisa i ponuda, poslovnu korespondencija s klijentima i suradnicima, vođenje kalendara, ugovaranje poslovnih sastanaka, te ostali administrativni poslovi po dogovoru. Također, održavam i ažuriram sadržaj na web stranicama kreiranim u WordPressu, što podrazumijeva izmjenu, dodavanje ili brisanje sadržaja, dodavanje opisa novih usluga/proizvoda, referenci, novih fotografija, izmjenu kontakt podataka, cjenika, akcija i sl.
Magistrica ekonomije, voditeljica projekata i vlasnica obrta za virtualnu asistenciju E.M.S business. Pomažem poduzetnicima u planiranju i organizaciji aktivnosti kako bi brže ostvarili svoje ciljeve. Moja misija je ponuditi klijentu premium iskustvo i podršku u poslovanju osluškujući njegove potrebe i pronalazeći rješenja za izazove s kojima se susreće. Nudim uslugu projektnog menadžmenta, uslugu virtualnog asistenta za područje građevine te administrativnu podršku i asistenciju. Ukoliko ti je potrebna pomoć u ovim područjima slobodno me kontaktiraj kako bi zajedno krenuli na put ostvarivanja tvojih ciljeva!
Primarna djelatnost su usluge pružanje savatovanja oko EU projekata, korespondencija virtualnog asistenta(mailovi, administracija, administracija prijave projekata EU fondova), pomoć i čišćenje u stanu/kući, organiziranje team buildinga i putovanja, vođene ture po Zagrebu, organizacija druženja sa strancima/turistima.
Moja specijalnost su administrativni zadaci, izrada Excel analiza i modernih PPT prezentacija. Bez obzira trebate li jednokratnu pomoć ili tražite dugoročno partnerstvo, pružam personaliziranu podršku koja odgovara Vašem obliku poslovanja. Moj bogati SkillSet predstavlja moju sposobnost da pružim konkretna i praktična rješenja za različite izazove s kojima se suočavaju moji klijenti. Kroz suradnju sa mnom oslobađate si vrijeme za stvari koje volite, koje su Vam prioritet i koje Vam donose zadovoljstvo.
Virtuelni asistent sa ekspertizom u imeil marketingu. Nudim vam podršku: - u pokretanju njuzletera kroz mentorski program ili individualno, - pomoć u kreiranju njuzleter strategije, - rad 1:1 kroz konsultacije, - obuku za MailerLite program za izradu kampanja i lending stranica - kroz svoj kurs, - otvaranje i postavku naloga na MailerLite platformi - izradu njuzletera - izradu lending stranica - izradu automatizacija i funnela - editovanje vaših web stranica, postavku novih članaka, uređivanje starih tekstova u Wordpressu - Zoom tehničku podršku tokom vaših online edukacija - izradu Ebook-ova, radnih materijala i popunjivih PDF-ova i ostale usluge u skladu sa vašim potrebama
Virtualna asistentica specijalizirana za pružanje administrativne podrške malim i mikro poduzetnicima, voditeljima sportskih klubova i edukatorima. Administrativne usluge obuhvaćaju upravljanje e-poštom, zakazivanje sastanaka, pripremu različitih upitnika i prijavnih obrazaca, ponuda, zapisnika, ugovora, putnih naloga, računa, zamolbi, kreiranje vizuala i druge administrativne poslove. Usluge za sportske klubove i udruge uključuju asistenciju prilikom pripreme i organizacije različitih sportskih ili revijalnih događaja, kao i svakodnevne administrativne poslove vezane uz rad kluba ili udruge.
Po zanimanju komercijalista i certificirana asistentica u nastavi za djecu s posebnim potrebama .Također posjedujem certificikat za event menagera,virtualnog asistenta,copywritera i certifikat iz internet marketinga. Trenutno pohađam edukaciju za voditeljicu projekata financiranih iz EU sredstava. Ako trebaš pomoć oko pisanja newsletera, vođenja društvenih mreža, izrada objava za društvene mreže, izrade ponuda te administrativnih poslova…,ovdje sam kako bi ti olakšala tvoje poslovanje.
Pomažem vlasnicama mikro poduzeća i obrta i voditeljicama udruga koje administrativne poslove obavljaju same kao i ženama koje namjeravaju pokrenuti vlastiti posao. Ne stignete se baviti administracijom? Kasnite s pripremom i predajom dokumenata? Ne stignete pripremiti i poslati važne obavijesti putem maila? Trebate stručne informacije iz područja poduzetništva? Imate nagomilanu dokumentaciju? Ne morate sve same! Rentajte Administratora i osigurajte si online i/ili osobnu podrška koja Vam omogućava efikasnije upravljanje dokumentima i podacima, brže poslovno komuniciranje, pravovremenu dostupnost stručnih informacija i prilagodljivo administriranje projekta.
Kao virtualni asistent pružam usluge malim poduzetnicima u području email marketinga - od pokretanja email liste, izrade formi, automatizacija, kreiranja strategije, slanja newslettera,... Kao tehnička podrška u području email marketinga, cilj mi je osloboditi vam vrijeme kako bi se mogli fokusirati na svoj primarni posao. U slučaju da ovaj dio poslovanja želite delegirati, tu sam za vas!
Diplomirana pravnica iz Zagreba. Kao vanjski suradnik za administraciju svakodnevna sam podrška malim poduzetnicima i obrtnicima za svu papirologiju i operativu s kojom se svakodnevno susreću. Dok ja radim administraciju, oni rade ono što vole i razvijaju svoj posao. Ili se odmaraju, putuju, provode vrijeme s obitelji....:)
Vlasnica sam obrta JJ virtual assistance. Pružam usluge virtualne asistencije primarno u financijama, računovodstvu i administraciji. Dodatno još pružamo usluge i digitalnog marketinga i poslovnog savjetovanja.
Virtualna sam asistentica za kreiranje sadržaja, izradu i optimizaciju web stranica u WordPress-u te administrativne poslove. Po struci sam diplomirani ekonomist s dugogodišnjim iskustvom u različitim administrativnim poslovima te poslovima vezanima uz web stranice, CMS sustave i kreiranje SEO optimiziranog sadržaja. Autorica sam dvije knjige te se bavim i kreativnim pisanjem.
Odličan izbor za vođenje tvojih društvenih mreža jer svoje 15-godišnje radno iskustvo i diplome iz ekonomije i odnosa s javnošću kombinira sa strašću i ljubavlju za pisanjem, pomaže ti da unaprijediš svoj biznis i ostvariš veću prodaju. Uz vođenje društvenih mreža savjetuje kako se što lakše snaći na njima i koji sadržaj objaviti. Svoje vještine je usavršavala na edukacijama iz digitalnog marketinga te copy i content writinga. Osmislila je edukacijski program "Od riječi do oglasa, od ideje do kupca" koji ti pomaže da postaneš vlasnica uspješnog, održivog biznisa i da sadržaj koji objavljuješ prilagodiš baš svojim ciljanim kupcima. Nakon godina učenja i rada ponosno stoji iza brenda Digisan i s radošću svoje znanje primijenjuje tako da pomaže drugima, slobodno se javi za besplatne konzultacije.
Kao virtualna asistentica nudim usluge administracije poslovanja, uređenje vizuala za društvene mreže,zakazivanje objava, istrazivanje tržišta, izrada landing stranica i pokretanje newslettera. Širok je raspon usluga te ih ne mogu sve nabrojati, prilagodavam se potrebama klijenata. Volim prvo čuti klijenta sto ga najviše opterećuje te nakon toga nalazimo način kako da pomognem.
Ugostitelji, rješavam vas "muka" unosa primki. Komunikacija s računovodstvom moja je strast, a putni nalozi odmor za duh i tijelo stoga poslove za koje nema potrebe da Vam oduzimaju vrijeme i novac angažirajte mene. Radosno ću preuzeti poslove od kojih Vas boli glava! Također ako se želite približiti svojim klijentima putem društvenih mreža, a nemate inspiraciju tu sam za Vas!
Zrakoplovno odgojiteljski ux dizajner:-) Iskombinirala sam sva svoja znanja i vještine u ponudu virtualnog asistenta. Organiziranost i strukturu pokupila sam iz zrakoplovstva. Saznanja o razvojnoj i bihevioralnoj psihologiji, pristupačnost i prilagodljivost sa studija i iz iskustva kao odgojiteljice. Godine iskustva na raznim projektima i zaljubljenost u digitalnu komunikaciju i web alate dopunila sam službenom i temeljitom edukacijom iz UX dizajna. I na kraju superpower - mama sam trojici dječaka, to te pripremi da uvijek očekuješ nemoguće :-)))"
Osoba sam sa dugogodišnjim iskustvom u području EU projekata, administracije, komercijalnih poslova, prodaje usluga prijevoza, poboljšanja poslovnih procesa i slično. Uvijek u potrazi za poboljšanjima i pronalaženjem načina za lakši rad. Kao project manager za EU projekte nudim uslugu administrativnog i financijskog praćenja provedbe projekata i projektnog savjetovanja. Uz to pružam usluge uredske administracije i poslovnog savjetovanja u području poboljšanja poslovnih procesa, a u skorije vrijeme će u ponudi biti i edukacija vezana uz EU fondove. Uz sve navedeno dostupna je i IT podrška za softver (instalacija, održavanje, korisnička podrška, otklanjanje problema u radu programa).
Magistra sam ekonomije sa 20 godina radnog iskustva u svim područjima ekonomije: nabavi, prodaji, HR, računovodstvu, financijama, proizvodnji, kvaliteti, project managementu i podršci kupcima. Pomažem poduzetnicima koji nemaju vremena odrađivati sve administrativne poslove, voditi si društvene mreže i organizirati putovanja, život ili neki event, a zbog toga pati posao i obitelj. Sve usluge pružam i na engleskom jeziku. Savjetujem žene koje žele postati virtualni asistenti, kroz program: Kako postati virtualni asistent? Savjetovanje je namijenjeno tebi koja trebaš podršku i provjerene informacije iz prve ruke da bi i ti postala bossica.
Virtualni asistent za tehničke i administrativne usluge. Trenutno radim puno radno vrijeme kao informatički administrator - podrška za software te uz posao razvijam svoju ideju privatnog poslovanja. Kroz Maddvirtu nudim usluge virtualne asistencije za administrativno/računovodstvene poslove kao i pomoć u administrativno tehničkim IT poslovima te oglašavanje putem Google Ads-a i postavljanje kampanja social media oglašavanja.
Virtualna sam asistentica ekonomske struke sa crtom kreativnosti, pomažem uštedjeti vrijeme i ostvariti bolje poslovne rezultate. Imam 14 godina iskustva u obavljanu različitih poslova u administraciji proizvodne tvrtke. Umjetna inteligencija mi nije konkurencija, nego podrška za kvalitetnije i lakše poslovanje. Najčešći poslovi koje radim su: obrada i izrada kratkih video materijala: kraćenje, spajanje, titlovi, efekti, animacije; izrada info-promo materijala za društvene mreže; vođenje evidencija, baze podataka, obrada podataka, izrada izvještaja; digitalno sortiranje i arhiviranje dokumenata. Pomažem kod organizacije poslovanja za korištenje usluge virtualne asistencije.
Ja sam virtualni asistent za administrativne poslove, vođenje društvenih mreža, i knjigovođa za paušalne obrtnike i male i srednje obrtnike. Od usluga VA to su izrada i slanje ponuda, računa, raznih evidencija. Izrada grafika za društvene mreže u Canvi. Za kompletno knjigovodstvo od početka, pomoć pri otvaranju obrta, savjetovanje, obračuni plaća, PDV-a, prijave i odjave radnika, godišnji obračuni.....
Vlasnica tvrtke Town Sight pod kojom djeluju brendovi TS seminari i ŽIVA. Kroz 13 godina rada i 8 godina u poduzetništvu stekla sam iskustvo u administrativnim, marketinškim, organizacijskim, dizajnerskim, tehnološkim i istraživačkim poslovima koje pod brendom ŽIVA pružam kao virtualni asistent. Specijalizirala sam se za pružanje tehnološke i organizacijske podrške malim poduzetnicima a svoje usluge pružam i na njemačkom i engleskom jeziku. Više o meni i uslugama koje pružam možete saznati na mojoj web stranici. "
Vlasnica obrta Yantras, preko 18 godina iskustva rada za druge - danas kao VA pružam pomoć Vama. Razumijem šta znači multitasking i da ne ostaje vremena da se bavite razvojem svog biznisa.Obavljam za Vas: - podršku u prvim koracima otvaranja poslovnog objekta - pisanje poslovnih planova ili apliciranje na natječaje - administrativne usluge (poslovni dopisi, organizacija putovanja; istraživanje tržišta) - sistematizacija poslovanja i poslovnih procesa - održavanjem web shopa ili web portala Predlažem besplatne konzultacije u trajanju od 20 min kako bi ocijenili da li smo ""match"".
S iskustvom i znanjem u administracijskim poslovima kao tajnica i voditelj ureda (odvjetničkih), te vođenjem različitih smještajnih jedinica u turizmu (vile, apartmani i dr.), također educiranjem i osposobljavanjem za poslove internet marketinga odlučila sam krenuti u poduzetničke vode. Naime, nudim usluge kao virtualni asistent pri obradi administracije, promocije i oglašavanja za tvrtke i poduzetnike te je to moj fokus prema klijentima koji trebaju takvu vrstu usluge.
Podrška sam i partner poduzetnicima na njihovom poslovnom putu. Kako? Kao virtualna asistentica preuzimam sve one poslove koje poduzetnicima oduzimaju vrijeme, a svi znamo da je vrijeme novac. Sloboda je razlog što sam se opredjelila za ovaj posao i to upravo želim dati svojim klijentima. Možete mi prepustiti sve administrativne poslove dok vi radite ono što volite. Ne gubite vrijeme, reagirajte odmah!
Vlasnica sam obrta VirTina, specijaliziranog za pružanje usluga virtualne asistencije na području administracije, naplate potraživanja, kreiranja sadržaja, objava i vizuala za društvene mreže, optimizaciju LinkedIn profila, izradu landing stranica, istraživanje tržišta, prikupljanje kontakata potencijalnih kupaca – leadova, asistenciju u postupcima regrutiranja novih zaposlenika i uslugama s područja osobne asistencije. Posjedujem i znanje rada u aplikaciji e-Komunikacija, e-Ovrha i ZIS Zemljišnih knjiga i katastra. S radnim iskustvom od preko 25 godina u odvjetničkim društvima usavršila sam poslovnu komunikaciju, kao i obavljanje svih vrsta administrativno-financijskih poslova, te sposobnost brzog, efikasnog i sistematičnog rješavanja različitih zadataka.
Virtualna asistentica sa 17 godina radnog iskustva u prodaji, nabavi, zaštiti na radu, e-commerceu. Trebate li osobu za administraciju, naplatu potraživanja, izdavanje računa, obradu narudžbi, kreiranje ponuda, komunikaciju s dobavljačima i kupcima, javite se. Oslobodite vrijeme za sebe. Budite sigurni da će naša suradnja biti pouzdana i produktivna.
Magistra ekonomije sa 16 godina radnog iskustva. Kao VA, pomažem poduzetnicima i fizičkim osobama pri obavljanju različitih zadataka iz područja administracije, ljudskih resursa, financija i računovodstva, marketinga i osobne asistencije. Stoga ako trebate pomoć u organizaciji sastanaka i događanja, vođenju društvenih mreža, izdavanju računa, vođenju kadrovske evidencije, korespondenciji s klijentima, osobnoj asistenciji i sličnim poslovima, slobodno me kontaktirajte.
FAQ
Virtualni asistenti su stručnjaci koji pružaju administrativnu, tehničku i kreativnu podršku vašem poslovanju Rade na daljinu te pomažu u optimizaciji vaših poslovnih procesa. Naš katalog nudi pregled virtualnih asistenata s raznolikim vještinama i iskustvima prilagođenima vašim poslovnim zahtjevima.
Angažiranje virtualnog asistenta donosi veliku uštedu vremena i resursa, fleksibilnost, pristup raznovrsnim specijaliziranim vještinama bez potrebe za stalnim zaposlenjem, omogućavajući vam da se usredotočite na ključne aspekte vašeg poslovanja.
Cijene variraju ovisno o iskustvu, stručnosti i specifičnosti zadatka. VA najčešće plaćate po obavljenom satu, a mnogi nude i opcije mjesečnih paketa usluga što može biti ekonomičnije za kontinuirane potrebe.
Unutar kataloga možete pronaći razne usluge virtualnog asistenta – od osnovnih administrativnih zadataka poput upravljanja e-poštom ili organizacije sastanaka do složenih specijaliziranih usluga poput digitalnog marketinga, SEO optimizacije i grafičkog dizajna. Usluge VA prilagođene su vašim zahtjevima što vam osigurava kompetentnu podršku za svaki aspekt poslovanja. Delegiranjem poslova virtualnim asistentima vi se možete fokusirati na rast i razvoj tvrtke, dok oni vode brigu o svakodnevnim operativnim zadacima.
Potpisivanje ugovora o povjerljivosti (NDA) te korištenje sigurnih platformi za dijeljenje datoteka ključni su za zaštitu informacija. Pristup podacima treba biti ograničen na nužne informacije za obavljanje posla.
Postavljanje jasnih ciljeva i rokova važno je za praćenje učinkovitosti. Alati za upravljanje projektima omogućuju vam da vidite napredak u stvarnom vremenu, dok redoviti izvještaji i sastanci omogućuju procjenu produktivnosti i raspravu o eventualnim izazovima.
Virtualni asistenti bi trebali znati koristiti različite digitalne alate i tehnologije, uključujući softver za upravljanje projektima poput Asane ili Trello, alate za komunikaciju kao što su Slack i Zoom, te aplikacije za obradu teksta i tablica poput Microsoft Officea ili Google Drivea. Također, poznavanje alata za upravljanje društvenim mrežama i osnovne vještine web dizajna mogu biti od velike koristi.
Osim osnovnih administrativnih sposobnosti, važne su organizacijske i komunikacijske vještine, samostalnost u radu, pouzdanost i diskrecija. Za specifične zadatke, traže se dodatne vještine poput iskustva s određenim softverima ili znanja iz područja marketinga i web dizajna.
Na ovoj web stranici koristimo kolačiće i slične funkcije za obradu informacija o krajnjem uređaju i osobnih podataka (npr. kao što su IP adrese ili informacije o pregledniku). Obrada se koristi u svrhe kao što su integracija sadržaja, vanjskih usluga i elemenata trećih strana, statistička analiza/mjerenje, personalizirano oglašavanje i integracija društvenih medija. Ovaj pristanak je dobrovoljan, nije potreban za korištenje naše web stranice i može se opozvati u bilo kojem trenutku.