Outreach: Strategija koju poduzetnice (još uvijek) rijetko koriste, a donosi konkretne klijente
Zamisli sada da imaš alat koji ti omogućuje da sama pokreneš razgovor s osobom koja ti može postati klijent? Ne moraš čekat, ne moraš plaćati oglase i ne moraš se više nadati da će te netko možda uočiti.
Što je zapravo Outreach?
Najjednostavnije objašnjeno, Outreach je strategija kojom se vi javljate potencijalnim klijentima prvi. Može biti putem poruka, maila ili društvenih mreža. Ali na autentičan, profesionalan i strateški način.
Što to znači?
- moraš znati kome ćeš se javiti
- moraš znati što ćeš napisati
- moraš znati kada i kako nastaviti razgovor (predvidjeti sljedeće poruke)
- i izgraditi odnos koji vodi do upita i suradnje
Sad sigurno misliš ova Nabavljačica spama sve ljude na LinkedInu u inboxu. Ali NE!
Outreach nije prodaja na silu. Niti je spam. Nije ni manipulacija niti ćeš nekome “uvaljivati” svoje usluge. U Outreach ideš s strategijom, par si koraka ispred, pratiš analitiku i znaš prepoznati kome se trebaš javiti.
Što Outreach NIJE?
- nije kopiranje iste poruke i slanje 50 ljudi bez imalo personalizacije
- nije Pozdrav, vidim da ste vlasnik firme, nudim uslugu… i to u prvoj poruci
- nije slanje poruka NASLIJEPO osobama koje nemaju pojma tko si niti te uopće trebaju
- nije gušenje inboxa bez konteksta i odnosa
Potencijalni klijenti ti se sami nude na LinkedInu, pitanje je samo znaš li ih prepoznati?
Zašto je Outreach posebno moćan alat za žene poduzetnice?
Zato što mnoge od nas radimo upravo ovo:
- čekamo da nas neko preporuči ili da dobijemo preporuku
- ne želimo biti naporne
- ne osjećamo se ugodno kada trebamo pričati o sebi i našim uspjesima
A ustvari možemo ponuditi ogromnu vrijednost drugima, ali oni to ne vide jer nas nitko nije naučio niti rekao kako da to pokažemo.
Outreach nije strategija da budemo glasnije i imamo 5 objava tjedno na LinkedInu. Outreach je tu da pokaže kako smo odvažne i jasno komuniciramo tko smo i što nudimo.
Nabavljačice ajde ti meni daj jedan primjer tog Outreacha
Objasnim ti ukratko.
Tvoj LinkedIn profil je tvoj Landing page. Osobe koje pogledaju tvoj profil ga ne gledaju bez razloga. Ili su vidjeli tvoj post ili komentar pa idu vidjeti: tko si, što radiš, s čime se baviš, ima li tu nešto za njih?
Zato je LinkedIn profil temelj svega ostaloga. Razmisli gdje klijente želiš odvesti?
Objave ti moraju pružati vrijednost, odnosno biti edukativne kako bi te percepirali kao stručnjakinju u svom području. Nemoj se uopće bojati dijeliti svoje znanje, nitko ti ga ne može oduzeti, a klijenti će to prepoznati. Moraš imati i objave poput osobnih priča, nešto što voliš – ovo je da se ljudi s tobom povežu na ljudskoj razini. I zadnje, moraš imati prodajne objave. Ali nemoj misliti da će ti ta prodajna objava donijeti 3 klijenta. NE, ovo je samo objava na osnovu koje ti ulaziš u interakciju s svojim potencijalnim klijentima.
Primjerice, moja prodajna objava je bila BESPLATNA analiza LinkedIn profila. Odradila sam ih 40 i sve su to moji potencijalni klijenti za mentorstvo, rad 1:1, i te me osobe preporučuju dalje. Ali strategija ide dalje…uvijek treba razmišljati gdje ih dalje odvesti. Biti korak ispred.
Želiš isprobati ovu strategiju ali ne znaš gdje početi?
Prvi korak ti je napraviti Outreach, otići na LinkedIn pronaći profil Ivana Škegro Filipović, poslati mi zahtjev ako nismo konektane i napiši mi poruku 😉
I ne boj se, nisi previše direktna, nisi dosadna. Samo još nisi počela koristiti strategiju koja ti može donijeti sljedećeg klijenta.
A tvoj prvi korak? Odvažiti se javiti.
Ili još bolje, naučiti kako to da radiš strateški.
Vrijeme je da prestaneš čekati da te klijenti pronađu.