predstavljanje proizvoda

Zašto tvoj proizvod nikad nije ‘samo proizvod’ i zadatak koji će ti pomoći to osvijestiti

by Vaše Priče
490 views

Radeći sa klijenticama koje stvaraju i prodaju fizičke proizvode uvidjela sam jednu zajedničku točku svima… Točku koju treba izbrisati jer dok se god ne izbriše prodajni rezultati će tapkati na mjestu, a sigurna sam da to nitko ne želi…

Osnova svega je da TI, kao jedan kreativac shvatiš koliko je vrijedno to što radiš, to što stvaraš, da shvatiš koliko veliki talent imaš. Prije bilo kojeg poteza moraš otpustiti kriva uvjerenja i dozvoliti svojim proizvodima da zasjaju u punom svjetlu.  

Važno je da shvatiš da tvoj proizvod nikad nije ‘samo proizvod’. Tvoj proizvod ima ogromnu vrijednost, ali ako tu vrijednost ne preneseš publici, na kraju će to biti ‘samo proizvod’. 

  • Od komada tkanine ti napraviš svečanu haljinu uz koju ženama omogućuješ da se osjećaju ženstveno, samouvjereno, jedinstveno…
  • Od stare odbačene krpe ti napraviš kaput koji ima priču i povijest i koji će se prenositi sa generacije na generaciju…
  • Od običnog klupka vune ti isheklaš igračku za dijete i tom igračkom doneseš djetetu osmijeh na lice i uveseljavaš ga iz dana u dan?
  • Od komada papira ti napraviš buket cvijeća i stvoriš uspomenu koja ne vene?
  • Od komada žice napraviš predivne, elegantne naušnice ili ogrlicu koju će netko nositi na svoje posebne prigode?
  • Od tvoje ljubavi prema pisanju ti napraviš dječje slikovnice koje djecu potiču na maštu, igru, uz koje djeca zavole priče?

Jesi li svjesna koliko je ovo veliko, koliko je VELIKO imati biznis u kojem TI svojom rukom stvoriš proizvod od početka do kraja?

Voljela bi da na trenutak zastaneš i razmisliš… Da razmisliš o svojim proizvodima, o tome koliko su dobri, koliko su korisni, vrijedni, kako upravo sad pomažu jednoj mami, ženi, djevojci, djetetu, muškarcu, kome god…

Ljudi koji koriste tvoje proizvode na velikom su dobitku, talentom koji imaš stvorila si baš takav proizvod, proizvod koji je baš sada u ovom trenutku nekome izmamio osmijeh na lice ili možda suze radosnice ili je nekome pomogao da se bolje osjeća…

Zaista je važno da ovo shvatiš jer kad ovo shvatiš, sve druge stvari koje su bitne da bi tvoj biznis rastao će brže napredovati i tvoji proizvodi će lakše i brže naći put do ljudi kojima trebaju.

A sad sa tobom dijelim mali zadatak koji će ti pomoći osvijestiti gore napisano.

Uzmi svoju bilježnicu i odgovori na sljedeća pitanja:

1. Što tvoji proizvodi imaju, a da drugi proizvodi takvog tipa koji su na tržištu nemaju?
Je li to kvaliteta i izdržljivost materijala ili unikatnost? Ili možda dizajn, emocija, osjećaj koji pruža? Pristupačne cijene uz kvalitetu proizvoda…

2. Na koji način će tvoj proizvod onomu tko ga kupi poboljšati kvalitetu života? Hoće li mu riješiti neki problem ili će mu pomoći da se osjeća bolje…

3. Što je ono zbog čega si sigurna u svoj proizvod?

4. Nabroji barem tri kvalitete koje tvoj proizvod/i imaju.

5. Napiši svoj talent ili više njih na jedan papir, što je to što si dobila na dar i što ne može svatko raditi? Kad već imaš takav talent, shvaćaš li kolika je šteta sramežljivo ga dijeliti sa ljudima?

6. Sjeti se jednog zadovoljnog kupca i pozitivnih riječi koje ti je uputio nakon korištenja tvog proizvoda, zapiši te riječi i često ih čitaj.

7. Sjeti se jednog proizvoda koji su kupila u posljednje vrijeme i koji te oduševio, pomogao ti, učinio da se bolje osjećaš, na neki način ti poboljšao kvalitetu života… Slobodno napiši koje emocije ti je probudio, što je konkretno napravio za tebe. E pa sad kad si to napravila, znaj da na isti način i tvoj proizvod djeluje na druge.
Na tebi je da prikažeš kvalitete i vrijednosti koje tvoj proizvod ima i na taj način on nikad neće biti  ‘samo proizvod’.

Kad sabereš sve ove odgovore na jedno mjesto i pročitaš ih vidjet ćeš koliko moćnu stvar radiš.

Neka ti ta bilježnica u koju si pisala bude pri ruci i često to pročitaj, posebno kad dođu oni dani kad padneš i nemaš motivacije, kad misliš da ništa nema smisla, da tebi tu nije mjesto, da su drugi bolji od tebe…

P.S. Ova pitanja možeš iskoristiti i za objave, odnosno opis proizvoda na Instagramu ili nekoj drugoj platformi.

Na mom Instagram profilu možeš pronaći još puno savjeta koji će ti pomoći predstaviti fizičke proizvode na način koji prodaje, a tu su i načini na koje možemo surađivati.

Veselim se pratiti i gledati sve one čarolije koje nastaju tvojim rukama.

O autorici:

Ja sam Zrinka Vulić i strastveni sam zaljubljenik u prodaju. Tu svoju strast želim prenijeti kreativcima koji svojim rukama stvore proizvod od početka do kraja. Želim njihovu sramežljivu prodaju pretvoriti u zavodljivu. Želim ih naučiti kako predstaviti svoje proizvode sa jednakom količinom ljubavi sa kojom ih i stvaraju. Želim ih naučiti da o svojim proizvodima pišu jednako strastveno kao što i govore.

Pronađi me na Instagramu.

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More