5 razloga zašto kreirati besplatan sadržaj

by Vesna Bilić
190 views

Nedavno sam na društvenim mrežama podijelila objavu o tome zašto vrijedi nuditi besplatan sadržaj. Čak i ako još nemaš proizvod ili uslugu za prodaju kreiranjem besplatnog sadržaja se možeš pokrenuti brže u tom smjeru.

Bez uvijanja, evo 5 dobrih razloga zašto besplatan sadržaj može biti tvoj najmoćniji saveznik u biznisu:


1. Vidljivost bez pritiska

Ne vjerujem da moraš biti stalno online da bi uspješno poslovala. Ali vjerujem da nam digitalno doba nudi nevjerojatne prednosti – i zašto ih ne iskoristiti?

Zamisli dva biznisa koja nude rješenje za tvoj problem:

  • Jedan nije prisutan online ili ima vrlo malo informacija na webu
  • Drugi dijeli kvalitetan sadržaj putem bloga, newslettera, videa, e-booka, weba s testimonialima…

Kojem ćeš se više približiti? Koji ti daje više povjerenja? Odgovor je očit. Tvoj sadržaj može raditi za tebe – i dok spavaš.


2. Pokazuješ stručnost – bez forsiranja

Besplatan sadržaj je tvoj živi portfolio. Ne trebaš isticati titule i diplome – dovoljno je da kroz konkretne savjete, edukacije i iskustva pokažeš kako razmišljaš i radiš.

Ljudi tada vide tvoju vrijednost – a da ih nisi pokušala „uvjeriti“ u nju. Autentično dijeljenje privlači točno one kojima tvoja stručnost treba.


3. Privlačiš “svoje ljude”

Kada dijeliš sadržaj koji stvarno pomaže, tvoj glas dolazi točno do onih kojima je potreban.

S vremenom (i jasnom namjerom), tvoj sadržaj postaje magnet za idealne klijente. Više se ne obraćaš svima – već baš onima koji rezoniraju s tobom, tvojom pričom, tvojim načinom rada. I tada sve klikne.


4. Gradiš povjerenje i odnose

Ljudi kupuju od onih kojima vjeruju. Kada kontinuirano dijeliš korisne, iskrene i autentične informacije, ljudi te počinju doživljavati kao nekoga kome mogu vjerovati. Osjete da ih vidiš i razumiješ.

Tada nastaje win–win situacija:
✅ Ti radiš s ljudima koji te energetski inspiriraju
✅ Oni dobivaju idealnu podršku za svoj izazov


5. Rasteš zajedno sa svojim biznisom

Što si više u interakciji s publikom, to ti postaje jasnije:

  • Tko je tvoj idealan klijent
  • Kako želiš poslovati
  • Što točno želiš (i ne želiš) nuditi

Kroz kreiranje sadržaja upoznaješ sebe i na temelju toga kreiraš svoja pravila u biznisu – iznutra prema van.


A što ako znaš sve ovo – ali i dalje stojiš na mjestu?

Zapravo, većina žena s kojima radim zna ove stvari. Problem nije u znanju – već u mindsetu.

Možda se i ti prepoznaješ u nekoj od ovih blokada mojih klijentica:

  • Strah od vidljivosti
  • Strah od odbacivanja na tržištu
  • Nedostatak samopouzdanja (Jesam li ja sposobna uopće voditi biznis)?
  • Manjak samopoštovanja (Ma tko će mene slušati?)

I upravo te unutarnje kočnice sprječavaju te da kreneš konkretno i odlučno pa i s besplatnim sadržajem. Znam kako izgleda kad znaš što želiš – ali te emocije i uvjerenja paraliziraju.


Moje iskustvo: davanje unatoč strahu

Kad sam kretala, bila sam prestravljena online pričati o svom novom biznisu. Ali svejedno sam „skočila“ jer je stajanje u mjestu za mene bilo puno gore.

Nudila sam besplatne konzultacije, radila 1:1 s prijateljicama, poznanicama, vodila male programe…

Nisam znala kamo to točno vodi – ali znala sam da ne želim nazad. I zato sam počela prvo davati besplatno.

Davanje mi je pomoglo da steknem povjerenje u sebe i u ono što radim te krenem odlučnije i samopouzdanije nuditi svoje usluge na tržištu.

To želim od srca i tebi. Da samopouzdano stojiš iza svojeg besplatnog i plaćenog sadržaja te na taj način doprinosiš svojim ljudima i svojoj zajednici. Pritom poslujući zadovoljno i staloženo, svojim tempom i po svojim pravilima.


You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More