Nedavno sam na društvenim mrežama podijelila objavu o tome zašto vrijedi nuditi besplatan sadržaj. Čak i ako još nemaš proizvod ili uslugu za prodaju kreiranjem besplatnog sadržaja se možeš pokrenuti brže u tom smjeru.
Bez uvijanja, evo 5 dobrih razloga zašto besplatan sadržaj može biti tvoj najmoćniji saveznik u biznisu:
1. Vidljivost bez pritiska
Ne vjerujem da moraš biti stalno online da bi uspješno poslovala. Ali vjerujem da nam digitalno doba nudi nevjerojatne prednosti – i zašto ih ne iskoristiti?
Zamisli dva biznisa koja nude rješenje za tvoj problem:
- Jedan nije prisutan online ili ima vrlo malo informacija na webu
- Drugi dijeli kvalitetan sadržaj putem bloga, newslettera, videa, e-booka, weba s testimonialima…
Kojem ćeš se više približiti? Koji ti daje više povjerenja? Odgovor je očit. Tvoj sadržaj može raditi za tebe – i dok spavaš.
2. Pokazuješ stručnost – bez forsiranja
Besplatan sadržaj je tvoj živi portfolio. Ne trebaš isticati titule i diplome – dovoljno je da kroz konkretne savjete, edukacije i iskustva pokažeš kako razmišljaš i radiš.
Ljudi tada vide tvoju vrijednost – a da ih nisi pokušala „uvjeriti“ u nju. Autentično dijeljenje privlači točno one kojima tvoja stručnost treba.
3. Privlačiš “svoje ljude”
Kada dijeliš sadržaj koji stvarno pomaže, tvoj glas dolazi točno do onih kojima je potreban.
S vremenom (i jasnom namjerom), tvoj sadržaj postaje magnet za idealne klijente. Više se ne obraćaš svima – već baš onima koji rezoniraju s tobom, tvojom pričom, tvojim načinom rada. I tada sve klikne.
4. Gradiš povjerenje i odnose
Ljudi kupuju od onih kojima vjeruju. Kada kontinuirano dijeliš korisne, iskrene i autentične informacije, ljudi te počinju doživljavati kao nekoga kome mogu vjerovati. Osjete da ih vidiš i razumiješ.
Tada nastaje win–win situacija:
✅ Ti radiš s ljudima koji te energetski inspiriraju
✅ Oni dobivaju idealnu podršku za svoj izazov
5. Rasteš zajedno sa svojim biznisom
Što si više u interakciji s publikom, to ti postaje jasnije:
- Tko je tvoj idealan klijent
- Kako želiš poslovati
- Što točno želiš (i ne želiš) nuditi
Kroz kreiranje sadržaja upoznaješ sebe i na temelju toga kreiraš svoja pravila u biznisu – iznutra prema van.
A što ako znaš sve ovo – ali i dalje stojiš na mjestu?
Zapravo, većina žena s kojima radim zna ove stvari. Problem nije u znanju – već u mindsetu.
Možda se i ti prepoznaješ u nekoj od ovih blokada mojih klijentica:
- Strah od vidljivosti
- Strah od odbacivanja na tržištu
- Nedostatak samopouzdanja (Jesam li ja sposobna uopće voditi biznis)?
- Manjak samopoštovanja (Ma tko će mene slušati?)
I upravo te unutarnje kočnice sprječavaju te da kreneš konkretno i odlučno pa i s besplatnim sadržajem. Znam kako izgleda kad znaš što želiš – ali te emocije i uvjerenja paraliziraju.
Moje iskustvo: davanje unatoč strahu
Kad sam kretala, bila sam prestravljena online pričati o svom novom biznisu. Ali svejedno sam „skočila“ jer je stajanje u mjestu za mene bilo puno gore.
Nudila sam besplatne konzultacije, radila 1:1 s prijateljicama, poznanicama, vodila male programe…
Nisam znala kamo to točno vodi – ali znala sam da ne želim nazad. I zato sam počela prvo davati besplatno.
Davanje mi je pomoglo da steknem povjerenje u sebe i u ono što radim te krenem odlučnije i samopouzdanije nuditi svoje usluge na tržištu.
To želim od srca i tebi. Da samopouzdano stojiš iza svojeg besplatnog i plaćenog sadržaja te na taj način doprinosiš svojim ljudima i svojoj zajednici. Pritom poslujući zadovoljno i staloženo, svojim tempom i po svojim pravilima.