Šest ključnih strategija za društvene mreže koje će vaše pratitelje pretvoriti u kupce!

by Marijana Mikulić Škrinjar
društvene mreže

Ako ste vlasnik male tvrtke, vaš osnovni posao nije samo rasti na Instagramu, Facebooku ili TikToku.

Mnogi vlasnici malih tvrtki koji samostalno vode svoje društvene mreže pogrešno usmjeravaju fokus, ali i to se događa. Morate zapamtiti da bi vaš cilj trebao biti povezanost s pratiteljima na tim platformama. Kada to imate tada je vrlo lako da se ti pratitelji pretvore u vaše klijente/kupce!

Ako već imate 10, 20 ili 100 idealnih kupaca koji vas ‘prate’, a ti isti nisu postali lojalni klijenti/kupci, onda vam niti novi pratitelji neće postati budući klijenti/kupci.

Najprije morate naučiti kako navesti ljude da POSTANU KUPCI.

Dakle, iako je važno da ste aktivni na društvenim mrežama svojih poslovnih profila i da imate brojne pratitelje, jednako je važno da znate na koji način da pratitelje s društvenih mreža ‘dovedete’ u svoju malu tvrtku.

Saznajte kako to napraviti!

Dajem vam ideje za šest strategija privlačenja ljudi s društvenih medija u svoju malu tvrtku:

  1. Svoje poslovne profile posložite da budu na prvu privlačni.

Prvo što vaši pratitelji vide na vašim društvenim mrežama je ključno za prodaju. Većina ljudi vas neće pratiti ako na prvu ne vide nešto zanimljivo i zasigurno će otići dalje od vas!

Morate biti sigurni da vaš sadržaj na društvenim mrežama predstavlja vašu tvrtku kroz vašu ponudu usluga ili proizvoda te pokazuje njihovu vrijednost i prednost, te ZAŠTO VI i vaše usluge/proizvodi zaslužujete da budete idealni za kupnju!

  1. Pozivajte ljude na akciju cijelo vrijeme. Uvjerljivo!

Kada pozivate ljude na akciju, svakako im recite koje su KORISTI njihove akcije.

U redu je reći “uđite u moju trgovinu”, ali još je bolje dodati uvjerljivije razloge poput “odmah uđite u moju trgovinu te brzo saznajte zašto vam moja usluga/proizvod olakšava život”. Pokažite im korist od njihovog djelovanja!

  1. Koristite hitnost, posebne pogodnosti, prikaz zadnjih termina da zaustavite odugovlačenje od kupnje.

Odbrojavanja, preostale zalihe, posebne ponude, prikaz preostalih termina. Sve ove stvari mogu spriječiti ljude da govore: “Doći ću kasnije i tad obaviti kupnju…”, a kasnije se to nikada ne dogodi.

Nedostatak i hitnost (kada se koriste etički) mogu povećati prodaju pa se usredotočite na njihovo dodavanje u svoju poslovnu strategiju.

  1. Stvorite kampanje koje povećavaju utjecaj i prihod.

Svako poduzeće može imati koristi od velikog broja kampanja godišnje. To ne moraju biti rasprodaje ili popusti (iako mogu biti), već mogu biti i paketi vaših usluga/proizvoda, sezonske ponude, posebne ponude ili bilo što da privlači pozornost ljudi i pomaže im da vide da je SADA izvrsno vrijeme za kupnju.

  1. Ponudite nešto što je dodatno primamljivo – privlačno!

Ovo može biti izvrstan način za izradu newsletter liste te se putem iste možete javljati svim pratiteljima na tjednoj/mjesečnoj razinu s primamljivim sadržajem. S time ćete pomoći potrošaču na putu do kupnje i više njegovati odnos sa svojim pratiteljima na društvenim mrežama.

  1. Budite dostupni!

Nisu svi spremni odmah postati vaš klijenti/kupci, no jednom kada privučete ljude izvan svojih društvenih medija na svoju web stranicu, newsletter liste, svoje Facebook grupe ili bilo gdje drugdje, budite im dostupni i to će s vremenom zasigurno dovesti do kupnje!

You may also like

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More