Jelena Ferk: Naš temelj je premium kvaliteta sastojaka autohtonog podrijetla

by Vaše Priče
340 views

Pozdrav Jelena, možete li se za početak ukratko predstaviti našim čitateljicama?

Pozdrav. Za početak bi se htjela zahvaliti što ste mi pružili priliku da budem dio ove priče, predstavim se i povežem sa hrabrim ženama poduzetnicama. Kao vlasnica obiteljske tvrtke koja stoji iza brenda Bioandina i majka dvoje djece i sama svakodnevno žongliram sa izazovima koje nosi poduzetništvo. Ali, na kraju dana ipak sam sretna što sam odabrala ovaj put gdje sama sebi određujem kako će mi izgledati radni dan.

Kako biste opisali početak vaše tvrtke Jelmark d.o.o. i nastanak brenda Bioandina? Koja je bila vaša motivacija za pokretanje vaše obiteljske tvrtke?

Tvrtka Jelmark postoji od 2018. godine. Ideja za osnivanjem tvrtke i našeg brenda bila je potpuno spontana. Zbog poslovnih obaveza suprug je često boravio u Južnoj Americi te smo i sami osjetili dobrobiti autohtonih biljaka s tog područja. Na početku smo u ponudi imali macu u prahu te neke od „superhrana“ namirnica (chia, quinoa, cacao…) koje smo kasnije maknuli iz asortimana i odlučili smo se ići u smjeru suplemenata. Tvrtka je osnovana kako bi informirali i educirali domaću javnost o prednostima i zdravstvenim dobrobitima autohtonih peruanskih biljaka, ali i općenito bili poticaj za zdraviji način života na prirodan način.

Naziv brenda dobiven je spajanjem dviju riječi koje ga upečatljivo opisuju. Bio se u nazivu nalazi kako bismo jasno dali do znanja kako su naši proizvodi visoke kvalitete i sadrže ekstrakte biljne hrane koja je ekološki uzgojena, a kako je većina naših proizvoda nastala od superhrane s područja Andi, iskoristili smo i riječ Ande, te je nastala Bioandina!

Jeste li možda imali neke posebne izazove s kojima ste se susretali na početku?

Poseban izazov je bio ući u poduzetništvo bez “pripreme“. Svaka aktivnost se činila zastrašujuća, ali sam ustrajala i učila putem. Izazova ima i danas, najveći je sve dobro isplanirati kako bi svi segmenti bili dobro odrađeni. Potreban je niz aktivnosti koje se moraju realizirati kako bi finalni proizvod mogao na tržište: od nabavke i dostave supstanci, njihova adekvatnog procesuiranja i kapsuliranja, pripreme dokumentacije za sve administrativne procedure i odobrenja proizvoda, pravovremena realizacija narudžbi i dostave kupcima i veletrgovcima, marketing i komunikacija… Puno izazova na svakom koraku, ali uspješno se nosimo s njima. Naravno, to ne bi bilo izvedivo da iza Bioandine ne stoji tim ljudi koji predano odrađuje svoj posao.

Koji su temeljne vrijednosti koje stoje iza vašeg brenda Bioandina?

Naš temelj je premium kvaliteta sastojaka autohtonog podrijetla – sve sirovine nabavljamo sa područja Andi i Amazone te od provjerenih dobavljača.

Osim toga, u suradnji sa stručnjacima fitoterapeutima i nutricionistima, originalno razvijamo recepture proizvoda tako da su spoj tradicionalne prirodne i moderne medicine, a pri odabiru tehnologije proizvodnje biramo procese koji čuvaju i naglašavaju prirodno djelovanje odabranih biljaka i supstanci.

Bitna nam je potvrda i podrška struke i institucija koju dobivamo u obliku registracije proizvoda te njihove preporuke od liječnika i farmaceuta.

Na kraju bi naglasila da su naši proizvodi prikladni za vegane te bez glutena i soje, što su današnjim korisnicima sve važnije karakteristike.

Kako biste opisali proces odabira novih proizvoda za vaš asortiman? Koje faktore uzimate u obzir prilikom proširenja ponude? Po čemu se vaši proizvodi razlikuju od konkurentnih?

Osluškujemo potrebe kupaca i pratimo trendove tržišta, no pritom se trudimo zadržati svoju autentičnost. Vjerujemo da u prirodi možemo pronaći sve što nam treba za podršku vitalnosti i zdravlja, bez nus-pojava. Naš cilj je pronaći te odgovore i u moru sintetičkih proizvoda ponuditi potrošačima prirodnu alternativu na biljnoj bazi. Pri tome biramo najkvalitetnije ekstrakte i procese proizvodnje koji podržavaju njihovo maksimalno djelovanje. Tako je, recimo, Bioandina maca jedina termički obrađena maca na našem tržištu, što joj daje niz benefita, od lakše probavljivosti do jačeg aktiviranja djelatnih tvari. 

Ističete i da surađujete s nutricionistima, farmaceutima i liječnicima. Kako to utječe na razvoj vaših proizvoda i odnos s kupcima?

Sve počinje i završava sa kupcima. Kako je cilj našeg djelovanja podrška zdravlja i vitalnosti, bilo da se radi o hormonalnom balansu, jačanju imunološkog sustava ili pojačavanju energije, nužna je suradnja sa medicinskom strukom. Imamo veliku pomoć i podršku od strane nutricionista, farmaceuta i liječnika koji su prepoznali su naše proizvode te ih i sami koriste i preporučuju. Vjerujem da i kupcima to puno znači te da im daje dodatno povjerenje.

Možete li izdvojiti neke od vaših najpopularnijih proizvoda?

Naš najprodavaniji proizvod su kapsule Crvene Mace. Na žalost, veliki broj žena ima neke od simptoma hormonalnog disbalansa, ali su spas našle u našim proizvodima koji im uvelike smanjuju ili uklanjaju te simptome i poboljšavaju kvalitetu života.

Odmah nakon toga izdvojila bih Camu Camu kapsule. Camu camu je biljka iz peruanskih Andi koja je najbolji prirodni izvor vitamina C. Vitamin C ima brojne benefite za naš organizam, a najvažniji su: jačanje imunološkog sustava, smanjenje umora i iscrpljenosti, bolje stvaranje kolagena, povećanje apsorpcije željeza te zaštita stanica od oksidativnog stresa. Prirodni vitamin C je svakako poželjniji od sintetskog vitamina C koji se nalazi u brojnim dodacima prehrani jer se bolje apsorbira i iskorištava u našem organizmu.

Među proizvodima se nalazi još jedna egzotična biljka – Mačja Kandža, poznata i kao „peruanska loza koja daje život“. Tradicionalno se primjenjuje kaoprotuupalno sredstvo širokog spektra, a korisnici nam javljaju odlične rezultate, na primjer, kod reumatskih upalnih procesa ili endometrioze.

Posebno smo ponosni na naš B Dynamic koji je kombinacija biljnih ekstrakata (Crna maca, Camu Camu i guarana) te vitamina i minerala (vitamin D, C i B kompleks, željeza i kroma, te L citrulina). Namijenjen je ženama i muškarcima koji su konstantno izloženi stresu, umoru i nedostatku energije. B Dynamic se zbog svog sastava savršeno uklapa u njihovu svakodnevnicu. Vodili smo se time da u dvije kapsule dobiju gotovo sve što im je potrebno kako bi svoje dnevne zadatke što bolje i efikasnije ispunjavali. 

Koje su najznačajnije lekcije koje ste naučili tijekom razvoja i plasiranja vašeg branda na tržište u regiji?

Bez upornosti, konstantnog rada, truda i istraživanja sigurno ne bi bili tu gdje jesmo. Strast u poslovanju i predanost kvaliteti se uvijek isplate što potvrđuju naši korisnici. Vesele nas svakodnevne poruke zadovoljnih kupaca i zahvaljujemo im se što su nas prepoznali.

Možete li podijeliti s nama neki ključni trenutak koji smatrate posebno značajnim u razvoju vaše tvrtke?

Razvijamo se postepeno, organski, iz godine u godinu rastemo u segmentu proizvoda i zastupljenosti na tržištu. Mogla bi izdvojiti period Covida, u tom vrlo izazovnom tržišnom periodu smo bili u prednosti zbog već razvijenog webshopa. On nam je omogućio da nastavimo poslovanje i kupcima dostavimo potrebne proizvode te ostvarimo kontinuitet poslovanja.  

I za kraj, imate li već neke zanimljive planove za budućnost? U kojem smjeru će se razvijati Bioandinina priča?

Prije par dana izišao je novi proizvod B Biotics i to je prvi proizvod u našem asortimanu koji se ne temelji na biljkama. Riječ je o posebno dizajniranom sinbiotiku i vjerujem da će ga kupci prepoznati jer ima odličan sastav probiotika i prebiotika koji pruža snažnu podršku zdravlja crijeva, što je vrlo aktualna tema. No nismo odustali od naših egzotičnih biljaka, one će uvijek ostati temelj našeg djelovanja, i već se vrijedno razvijaju novi proizvodi. Čim budu spremni za tržište, podijeliti ćemo vijest sa svim Bossicama.  


Svim Bossicama koje žele izazove i tegobe suvremenog načina života spriječiti ili otkloniti na prirodan način sa Bioandina proizvodima, Jelena daruje 10 % popusta uz kod BOSS10

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More