Lidija Supek Koroš – Moja misija je jednostavna: osnažiti vas da postanete najbolja verzija sebe u poslovnom svijetu

by Vaše Priče
203 views

Ja sam Lidija Supek Koršoš, i ovdje sam s jednim jasnim ciljem: pomoći vam da razbijete barijere, ostvarite svoj puni potencijal i postignete tržišni uspjeh! Preko 20 godina radila sam na PRVOJ LINIJI poslovnog razvoja – gradila sam snažne brendove u zemlji i regiji, vodila marketinške strategije koje su transformirale poslovanje i pomogla da se brendovi za koje sam radila podignu na razinu gdje zaslužuju biti. Od Radija 101 do Volvo Grupe. Od Zagreba do regije Adriatic. I vjerujte mi, naučila sam jednu stvar: USPJEH je stvar STRATEGIJE i AKCIJE, a ne samo želje i snova!

Što vas je potaknulo da nakon više od 20 godina rada u korporacijama odlučite postati poslovni savjetnik?

Imala sam svoj razvojni put koji je uključivao i moju osobnu transformaciju. Za mene, marketing i razvoj brenda nisu samo brojke ili kampanje – oni su SNAGA koja mijenja percepciju, privlači ljude i GRADI POVJERENJE. Obuzeo onaj osjećaj kad znate da imate puno toga za dati. Shvatila što želim. A želim podijeliti svoje znanje i iskustvo i pomoći drugima da zablistaju. To je ono što me je vodilo! Osjetila sam poziv da svoje znanje i energiju usmjerim prema onima koji su spremni stvarati, graditi i mijenjati svijet.

Koji su najveći izazovi s kojima ste se susreli tijekom prelaska iz korporativnog svijeta u poduzetništvo?

Iskreno, bilo je to kao da sam skočila s visoke stijene u nepoznato more! Trebalo je izbrusiti neke vještine, graditi svoj brend i stvoriti mrežu kontakata. Osjetila sam i potrebu da se dublje educiram u područjima poput projektnog managementa, psihologije i coachinga jer sam željela integrirati ta područja i pružiti malo više od samog marketinga i razvoja poslovanja. Bilo je tu i nekih životnih prepreka. Ali znate što? Svaki izazov je prilika za rast! Ključ je u tome da preuzmemo kontrolu nad svojim životom i stvorimo vlastitu sudbinu. I evo što vam želim reći: Vaša prošlost ili sadašnjost ne određuje vašu budućnost. Ako ste spremni preuzeti odgovornost, ako ste spremni zasukati rukave – tada nema ograničenja na ono što možete postići! Posebno u današnje vrijeme kada na dlanu imamo dostupno sve znanje koje se nalazi na samo nekoliko klikova, tu je i umjetna inteligencija koja nam omogućava nevjerojatne stvari, dostupne su nam i izdašne financijske potpore, imamo mentore, imamo nevjerojatnu paletu dostupnih edukacija. Prije samo 10 ili 15 godina, o svemu ovome nismo mogli niti sanjati. Danas je sve to dostupno na dlanu. Svima nama. Voljela bih da si to osvijestite jer sada je tako – tko zna što nas sutra čeka. Ovo najbolje vrijeme za ulazak u poduzetništvo, još nikad nije bilo tako! I neće biti tako zauvijek.

Što vas najviše ispunjava u radu s poduzetnicima kao savjetnik, mentor i edukator?

O, to je lako! Volim vidjeti kako poduzetnici s kojima radim rastu, razvijaju se i ostvaruju svoje ciljeve i snove! To je kao da sijate sjeme i gledate kako se pretvara u prekrasan cvijet. Nema većeg zadovoljstva nego biti mali dio nečijeg puta prema uspjehu!  Ono što me pokreće je moja strast prema otkrivanju jedinstvenog potencijala u ljudima i mogućnostima. Na svakoj razini, bilo da je riječ o strateškom razvoju brenda, postavljanju temelja za izlazak na tržište ili neki drugi oblik razvoja poslovanja.

Kako biste opisali svoju misiju u poslovnom savjetovanju?

Moja misija je jednostavna: osnažiti vas da postanete najbolja verzija sebe u poslovnom svijetu! Želim vam pomoći da razvijete moćne marketinške strategije, da se istaknete na tržištu i da ovladate marketingom i komunikacijama.  Ukratko, želim vam pomoći da osvojite srca vaših kupaca!

Koji su ključni problemi poduzetnika koje želite riješiti svojim edukacijama?

Tijekom trogodišnjeg djelovanja, primijetila sam kako poduzetnici brkaju strategije i taktike, ponekad ne razumiju da je za dobar tržišni plasman potreban plan/mapa/temelj, a vjerujem da sam odabirom tema dotakla samu srž razvoja poslovanja u tom smislu. Mnogi poduzetnici se bore s nedostatkom jasne misije, vizije, marketinške strategije, lošim pozicioniranjem na tržištu i nedovoljnim znanjem o marketingu i komunikacijama.  Moje usluge su tu da im pomognu prevladati te prepreke i izgraditi snažan temelj za uspjeh. Temelj svim edukacijama je razvoj poslovanja kroz marketinške alate i tehnike, a moj je cilj demistificirati nastajanje kvalitetnih strategija i taktika i opremiti poduzetnike informacijama i znanjem kako bi sami u tom smislu mogli razumjeti, a onda i razvijati svoje proizvode/usluge/organizacije itd. 

Što polaznici mogu očekivati od edukacije “Kako napraviti učinkoviti marketing plan”?

Početak godine je dobro vrijeme da se utvrde godišnji planovi. Na ovoj edukaciji polaznici će dobiti konkretne alate i strategije za kreiranje godišnjeg marketing plana.  Naučit će kako postaviti jasne ciljeve za ovu godinu, kako te ciljeve rasporediti u korake i kako kreirati poruke koje će osvojiti srca kupaca.  Očekujte puno praktičnih savjeta i “aha!” momenata. Edukacija je besplatna, traje 1,5 sat i održat će se 27.1. Pošaljite mi mail na lidija@b2point.hr i poslat ću vam link.

Kako je storytelling kroz AI alate postao dio vaših edukacija i zašto je važan za poduzetnike?

U današnjem svijetu, priča je moć! Polaznici edukacije Storytelling kroz AI alate dobit će informacije i upute kako na jednostavan i zanimljiv način mogu ispričati svoju priču i povezati se sa svojom publikom.  AI alati vam mogu pomoći da kreirate sadržaj koji će privući pažnju, potaknuti emocije i ostaviti trajan dojam. Naučit će kako koristiti AI tehnologiju na pravi način. Termin će biti dostupan sredinom veljače na edukacijskoj platformi Eduza.

Kako poduzetnici mogu osigurati da njihovi proizvodi i usluge budu predstavljeni pravoj publici, s pravom porukom, na pravim kanalima?

Ključ je prije svega u dubokom razumijevanju vaše publike! Tko su oni? Što ih zanima? Gdje se sve nalaze, gdje su online?  Tek kada znate odgovore na ta pitanja, možete točno definirati vaše proizvode ili pakete usluga. Tek kada to znate, možete kreirati poruke koje će dotaknuti srca vaših kupaca.  I naravno, na kraju je ključno kvalitetno odabrati kanale komunikacije koji će ih dosegnuti. Zatim je jako bitno ostati dosljedan svojem identitetu i obećanju koje smo dali kupcima – tijekom svih dodirnih točaka. Volim naglasiti što je ustvari tržišni uspjeh: a to je kada predstavite pravi proizvod ili uslugu – pravoj publici – s pravom porukom – u pravo vrijeme – na pravim kanalima. I to je formula. Upravo to želim da polaznici mojih edukacija “izbruse” kako bi sami mogli učinkovito djelovati.

Što je, po vašem mišljenju, ključno za održiv tržišni uspjeh?

Kada gradite kuću trebate prije svega napraviti nacrt kuće i postaviti čvrste temelje!  Bez tih čvrstih temelja ništa vam ne znači lijepa kuhinja. Kod izgradnje tržišnog uspjeha, ključ je također u čvrstim temeljima i u nacrtu. Treba vam jasan poslovni model i identitet, a bitna je i snažna strategija te kontinuirano prilagođavanje tržišnim situacijama.  U svijetu koji se neprestano mijenja, važno je biti fleksibilan i prilagodljiv, a istovremeno ostati vjeran svojoj autentičnosti.

Što vas motivira da se uključujete u programe poput Bond-2 i Zicer?

Vjerujem u snagu zajedništva i dijeljenja znanja! Programi poput Bond-2 i Zicer pružaju mi priliku da podržim mlade poduzetnike i pomognem im da ostvare svoj tržišni uspjeh.  To je nevjerojatno inspirativno i ispunjavajuće!

Koji su vaši daljnji planovi za širenje ponude edukacija i poslovnog savjetovanja?

Uvijek se trudim rasti i razvijati se!  Planiram proširiti svoju ponudu edukacija i savjetovanja kako bih pokrila one aspekte poslovnog razvoja gdje vidim da ima potencijala i smisla. Od ostalih edukacija izdvajam edukacijsko-mentorski program „Go2Market – od ideje do uspješnog tržišnog plasmana“, to je program koji obuhvaća edukaciju i individualne mentorske sate, na kojem slažemo formulu za tržišni uspjeh. Svjesna sam važnosti razvoja  turističkih proizvoda i usluga za našu zemlju stoga sam kreirala edukaciju “Razvoj turističkog proizvoda po mjeri turista”. Cilj mi je pomoći poduzetnicima koji djeluju u sektoru turizma da unaprijede svoju ponudu i privuku još više gostiju. Cilj mog djelovanja je osnažiti poduzetnike i pomoći im da ostvare svoje snove. U sklopu svojih edukacija nudim konkretne informacije, alate i tehnike i uvide iz čega poduzetnici jasno mogu sami ili uz moju pomoć složiti svoju formulu za uspjeh.  Sve moje edukacije dostupne su preko platforme Eduza.

Što biste savjetovali poduzetnicima koji tek kreću na svoj put razvoja poslovanja?

Sad je pravo vrijeme! U Hrvatskoj je trenutno vrlo pozitivna ekonomska i poduzetnička klima jer imamo mnogo pozitivnih trendova, npr gospodarstvo već neko vrijeme raste znatno više od prosjeka EU-a,  na raspolaganju su nam brojni resursi poput raznih poticaja, fondova, znanja itd. Stvarno dobro stojimo posebno ako gledamo neke druge velike zemlje koje su već neko vrijeme u recesiji i gdje vlada klima nesigurnosti. Ostvarili smo rekordne brojke u najjačoj gospodarskoj djelatnosti – turizmu – i tu vidim veliki potencijal za razvoj inovativnih turističkih proizvoda i usluga što turisti zapravo i traže. Savjetovala bih da ne čekate. No posebno bih skrenula pažnju da je na poduzetničkom putu svaki korak važan, a da uz pravu strategiju, alate i mentora, sve postaje moguće. Moja misija nije samo pomoći vam da uspijete – već vas inspirirati da postanete najbolja verzija sebe i svoga poslovanja. Budite hrabri, vjerujte u sebe i ne odustajte od svojih snova! Fokusirajte se na stvaranje čvrstih temelja za svoj posao, razvijajte jasnoću vašeg poslovanja, neprestano učite i prilagođavajte tržišnim promjenama.  I zapamtite, niste sami na ovom putu!

Kako vas zainteresirani mogu kontaktirati i saznati više o vašim edukacijama i uslugama?

Jedva čekam da se čujemo, veseli me svaki novi upit i svaka nova suradnja. Možete me kontaktirati preko web stranice b2point.hr, preko društvenih mreža ili preko edukacijske platforme Eduza gdje su dostupne sve trenutne edukacije: Pretraga

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More