5 neophodnih sastojaka za neodoljiv outreach mail

by Marija Pantelić
798 views

Slanje outreach maila zapravo podrazumijeva uvjeravanje nekog da smo vrijedni njegovog vremena i pažnje. U ovom procesu obično kontaktiramo nepoznate osobe u svrhu suradnje, partnerstva, prodaje usluga ili proizvoda, ali i za kontaktiranje firmi, agencija ili pojedinaca za koje želimo raditi. U potrazi ste za poslom ili novim klijentom? Želite konkretne smjernice koje će vam pomoći da bolje predstavite svoje vještine budućim poslodavcima? Potreban vam je jasan korak-po-korak vodič kroz proces za outreach mail, u kojem trebate iskazati svoju autentičnost i biti poželjan suradnik? Kroz ovaj tekst ćete naučiti što je to outreach mail i kako vam on može služiti u potrazi za novim poslom ili klijentom.

Ostanite do kraja kao biste ispratili 5 koraka do savršenog outreach maila, kojem će svatko reći DA.


Savršeni outreach mail

  • Istraživanje – kome se to obraćate?

Šta god da pišete, uvijek morate imati na umu cilj pisanja i osobu kojoj se obraćate. Zato je uvijek prvi korak istraživanje. Imamo toliko resursa gdje možemo istražiti klijente, njihove biznise ili kompanije kojima pišemo: google, LinkedIn, društvene mreže, službeni sajtovi… Saznajte vrijednosti koje njeguju, za šta se zalažu, koje su njihove potrebe i ciljevi, ali i gdje je tu vaša uloga, i kako možete doprinijeti. Kada znate kome pišete, pisat ćete mnogo uvjerljivije.

  • Subject line – naslov maila često određuje i njegovu sudbinu.

To znači da naslov treba navesti čitatelja da otvori mail. „Ideja za novi blog post koji će dovesti pratitelje na vaš sajt“, ukoliko si copywriter. „Kako da delegirate posao i imate više slobodnog vremena?“ – ako si virtualni asistent. „3 razloga zašto trebamo surađivati“ – ako imate sjajnu poslovnu ponudu. Uglavnom, naslov treba probuditi radoznalost, najaviti o čemu je mail, ali i biti vezan za interes (potrebu, želju, cilj) onog ko čita. Bez pretjerane filozofije, jasno i konkretno.

  • Kada je o uvodu riječ, poanta je da se povežemo!

Mail možete započeti pozitivnim komentarom o biznisu klijenta, nečim što vas dovodi u vezu ili jednostavno konstatiranjem konkretnog izazova s kojim se čitatelj suočava, a za koji imate rješenje. „Znam da kao one-women-show vlasnica biznisa imate mnogo obaveza, a malo prostora za predah, i da sve te ponavljajuće administrativne i organizacijske poslove želite delegirati pouzdanom suradniku.“

  • Razrada – ovdje nastupaš ti.

Vrijeme je da predstaviš sebe i svoje vještine kroz benefite za svog budućeg klijenta. „Evo kako mogu doprinijeti da vaš posao teče glatko…“… „Vjerujem da je zanimljivo raditi u djelatnosti gdje ste dio uređenja nečijeg doma, zato bih voljela da isprobam svoje vještine i u vašoj branši i doprinesem efikasnosti poslovnih procesa kao što su:…“ Budite konkretni, i upakirajte sve u lijepu priču. Uvijek je o njima riječ, a vi se provlačite kao rješenje, benefit, pomoć, ideja.

  • Call-to action, babe!

Mail se bliži kraju, pa je na redu zaključak. Recite jasno što želite da napravi osoba koja je pročitala vaš mail. Upitajte za inicijalni poziv. „Virtualni asistent u poslovnom timu upravo znači uštedu vremena i sredstava. Pišite mi kada možemo zakazati zoom sastanak, kako bismo razmotrili kako mogu doprinijeti vašem poslu.“ Uvijek pozovite na akciju. Bez nesigurnih rečenica: „nadam se“, „ako“, zamijenite ih sa „radujem se vašem pozivu“, „vjerujem“, „znam“.

Još par bonus savjeta!

Outreach mail ne treba da bude dug (do 300 riječi maksimalno). Naravno, ništa od ovoga nije uklesano u kamenu, ali će svakako pomoći u pisanju. Slobodno dodajte svoju autentičnost, vještinu komunikacije i pregovaranja.

Vaš zadatak je da iznesete prijedlog ili ideju koja može doprinijeti postizanju ciljeva osobe kojoj pišete. U isto vrijeme da predstavite svoje kompetencije, ali sve u službi potreba klijenta. Da sve to povežete u jedan čitljiv i atraktivan mail, kome je nemoguće odoljeti.

Uvijek na kraju editirajte. Provjerite sami sebe, i po nekoliko puta. Bez gramatičkih grešaka, podrazumijeva se. Izbacite suvišne riječi ili rečenice, koje ne doprinose cilju. Korisitite kratke rečenice.

Jedna prosečna kancelarija primi preko 120 mejlova dnevno, pa imajte na umu i ovu statistiku kada pišete. Znam da će vaš sledeći mail zablistati. Podelite i sa prijateljima ovaj tekst, kojima će biti od koristi.

You may also like

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More