Alati koji ti olakšavaju vođenje poslovanja

by Martina Žgomba
2.1K views

Nije važno da li tek razmišljaš o pokretanju poslovanja, si na početku svoje poduzetničke priče ili već neko vrijeme vodiš svoj posao sama jer uvijek je pravo vrijeme za uvođenje nekog novog alata za bolje planiranje i organizaciju vremena vremena i poslovanja. U današnjem ubrzanom tempu života ono za čemu svi žudimo jest vrijeme. Želimo više vremena za sebe, prijatelje, obitelj, a da posao ide. Naravno da niti jedan alat ne može u potpunosti zamijeniti tebe, ali ti može uštedjeti mnogo vremena.

Zato ću ti u nastavku reći koji su to korisni alati za posao od kojih i ja većinu koristim u vođenju vlastitog poslovanja. Ovo nije potpuni popis alata jer ih postoji bezbroj, a i svaki dan izlazi neki novi. Neki od navedenih imaju besplatne verzije, dok kod nekih ima opcija besplatnog probnog razdoblja. Moj savjet jest da uvijek isprobaš besplatnu verziju prije nego se odlučiš na onu plaćenu. Uzmi si vrijeme da testiraš određeni alat kako bi vidjela da li odgovara tebe, i tvom načinu vođenja poslovanja.

Korisni alati za posao

Kreiranje ponuda i izdavanje računa

Ovi alati koji ti pomažu u slaganju ponude, potom iz nje jednim klikom možeš izdati račun te slati i e račune. Prednost aplikacija jest da imaš na jednom mjestu pregled svih ponuda, plaćenih i neplaćenih računa, kalkulacija, prihoda koje si ostvarila, cjenik, a dodatna pogodnost za puašalne obrtnike jest automatska unos plaćenih računa u knjigu prometa te izrade PO-SD obrasca jednim klikom.

e-racuni.com – u besplatnoj verziji je moguće izdati do 70 računa mjesečno za jednog korisnika

Minimax – mjesec dana probnog razdoblja

Solo – u besplatnoj verziji je moguće izdati 3 računa/ponude mjesečno

Alati za zakazivanje sastanaka

Skraćuju ti vrijeme koje trošiš na prepisku mailovima i razmjenu telefonskih poziva oko dogovara termina za sastanaka, konzultacije i sl. Jednostavno odrediš kojim danima i u koje vrijeme si dostupna za pozive/sastanke te šalješ poveznicu klijentima i partnerima. Integracijom sa tvojim kalendarom, mail pretincem te odabranim alatom za komunikaciju jednim klikom osoba koja zakazuje dobiva mail sa potvrdom zakazanog termina te link na poveznicu za pristupanje sastanku. Ti dobivaš obavijest mailom, događaj se automatski dodaje u tvoj kalendar kako ne bi zaboravila na isti.

Calendly

Koalendar

Acuity Scheduling

Provjera pravopisa

Nema goreg nego tekst ili objava puna pravopisnih grešaka. Moguće je napraviti tipfeler, moguće je napraviti pokoju grešku, ali ako ti gramatika nije jača strana tu ti je pomoć:

Grammarly – za engleski jezik

Ispravi.me – za hrvatski jezik

Alati za snimanje, editiranje i slanje videa

Ako snimaš webinar, neko predavanje, prezentaciju ili video upute svom virtualnom asistentu ovo su odlični alati za to. Canva je alat u kojem možeš izraditi prezentaciju i odmah i snimiti predavanje s isto. Eto, dupla ušteda vremena! ScreenCast ti nudi opciju spremanja videa na kompjuter, Google Disk, dodati direktno na tvoj YouTube kanal, spremiti na tvoj ScreenCast account te slati nekom poveznicu na video. Što god ti treba i za što god snimaš ovi alati će ti u tome biti veliki pomoćnici.

Vimeo

Loom

ScreenCast

Canva

Inshot

Zakazivanje objava na društvenim mrežama

Ako sama sebi vodiš profile na društvenim mrežama znaj da će ti ovi alati biti od velike pomoći. Canva pro ima mogućnost da čim izradiš dizaj za objavu istu i zakažeš za objavljivanje na Facebooku i Instagramu, ali toga nema u besplatnoj verziji. Preview je bio odličan alat u početku, kada sam sama slagala svoje objave za Instagram. Nisam preko njega zakazivala objave već sam samo dodavala objavu da vidi kako će izgledati feed. Creator studio je odličan alat koji ti predlaže u koje vrijeme da zakažeš objavu, paralelno pratiš i Facebook i Instagram.

Canva

Buffer

Creator studio

Hootsuite

Preview

Later

Email marketing

Primijetila sam da većina koristi Mailchimp, ali ja sam se za pisanje i slanje svog newslettera odlučila za Mailerlite. On mi se pokazao više user frendly i u besplatnoj verziji ima više mogućnosti kao npr.zakazivanje slanja što je, po mom mišljenju velika prednost. Svakako ti preporučam da pogledaš i ostale opcije i pronađi onu koja tebi najviše odgovara.

Mailchimp

Sendfox

Mailerlite

Active Campaign

Project management

Ako me pitaš koji alat najprije implementirati u vođenju vlastitog poslovanja, moj odgovor je project management alat jer u tom alatu možeš voditi više segmenata svog poslovanja, ako ne i cjelokupno. U poject management alatu možeš voditi svoje bilješke, planove, ciljeve, ideje, projekte, CRM, plan i strategiju na društvenim mrežama i dr. On je adekvatna zamjena i za tvoj planer u papirnatom obliku (ako si voljna i njega zamijeniti). Mnogi imaju desktop i mobilnu aplikaciju te Chrome ekstenziju što znači da ti je pregled tvog poslovanja uvijek nadohvat ruke.

Trello

ClickUp

Asana

Monday

Basecamp

Alati za mjerenje vremena

Ako prodaješ sate definitivno trebaš alat za mjerenje vremena. Clockify se meni pokazao kao dobar izbor jer mi je nekako sve pregledno. Budući da radim za više klijenata za svakog od njih vodim odrađene radne sate ili ih možeš voditi i po projektu. Na kraju mjeseca jednim klikom šalješ izvještaj klijentu ili mu čak možeš poslati link putem kojeg može u svakom trenutku u toku mjeseca pratiti broj odrađenih radnih sati.

Clockify

Toggl

ClickUp

Želiš li znati na što ti točno odlazi i koliko vremena? Onda svakako isprobaj TimeBro koji automatski u pozadini prati sve programe koje koristiš i na kraju dana imaš točan pregled na što si i koliko potrošila sati u danu. Ovaj alat je jedan od onih koje preporučim mojim klijentica na savjetovanju za organizaciju vremena jer prije početka savjetovanja potrebno je odrediti trenutno stanje, a isto tako je bitno da to one same vide i osvijeste.

Spremanje lozinki i dijeljenje

Korištenjem bezbroj alata i plikacija nemoguće je zapamtiti gdje smo se ulogirali sa kojom lozinkom. Zato je odlično imati jedan password manager u kojem spremamo sve naše lozinke pod jednom master lozinkom. Odlične su neke mobilne kao što je kod Samsungovih uređaja Samsung Pass ili ih možeš spremati u Gmail account. Prilikom korištenja svog mobilnog uređaja ili Google Chromea oni ti automatski predlažu jake zaporke, spremaju iste te naknadno i automatski popunjavaju obrasce za prijavu. Level up svega toga jest dijeljenje svoje lozinke bez da ju druga osoba vidi! To je moguće pomoći sljedeći password managera:

LastPass

1Password

Bitwarden

Povezivanje različitih aplikacija i automatizacija

Želiš li automatski spremati privitke iz maila na Google Disk? Trebaš automatsko slanje mail poruke svima koji su ispunuli Google obrazac? Možda trebaš da se događaji iz Microsoft Outlooka dodaju u Google kalendar? Sve to i mnogo više moguće je pomoću ovih alata. Oni ti štede vrijeme koje gubiš na provjeru i praćenje različitih alata te vrijeme koje trošiš na repetitivne zadatke.

Zapier

IFTTT

Ovo je popis najosnovnijih alata, naravno da ih ima još bezbroj. Ako među navedenima nisi pronašla ono što tebi treba i što odgovara tvom poslovanju posjeti stranicu Capterra na kojoj možeš pretraživati alate, uspoređivati njihove funkcionalnosti i recenzije istih.

A koji su tvoji korisni alati za posao?

You may also like

2 comments

Dino May 4, 2022 - 11:57 am

Za “Kreiranje ponuda i izdavanje računa” postoji i MaliUred aplikacija. Također sa probnim razdobljem od 30 dana.
Link: https://maliured.com/

RAD OD KUĆE – BLAGOSLOV ILI NEMOGUĆA MISIJA? - Be your own boss September 9, 2022 - 5:01 am

[…] javnošću. Sad si ti svaki od ovih odjela (dok ne odlučiš da delegiraš deo svojih obaveza ili iskoristiš dostupne alate koji ti olakšavaju vođenje poslovanja), a kao kruna svega toga – i mama […]

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More