Reels su već neko vrijeme na sceni, a ti si još uvijek skrivena korisnica istih?

by Madelyn

Analizom mnogih profila sam naišla na čestu pojavu: savršeno posložen grid na Instagramu i postojeći ali nepostojeći Reels. Točnije, profil je odlučio ne podijeliti Reels na grid. Je li to greška i što to zapravo znači, saznaj niže u tekstu.

Da odmah odgovorim – nije greška, ali smatram da je propuštena prilika. Osoba kada prvo dođe na profil vidi samo taj prvi tab i vrlo brzo može izaći i ići dalje, a da nije ni kliknula na tab Reels. Ti videi mogu biti vječni, a skrivanjem si dokazala sebi da si ih uzalud snimala. Ako Reels ostanu na gridu pokraj fotografija, više će ljudi vidjeti i oni mogu generirati nove poglede.

Zašto ljudi skrivaju svoje Reelove?

Prvo što mi padne napamet, jer sam se uvjerila u mnogobrojnim razgovorima, je da se ne slaže sa „savršenim“ gridom koji si stvorila i da remete redoslijed. To zapravo nema veze s prezentacijom niti s kupcem nego je to konflikt koji se odvija unutar tebe. Ja sam bila na tvom mjestu i točno znam kako se osjećaš i vjeruj da kada opustiš vijuge bit će oslobađajuće. Možda ti se otvore i neke nove prilike. Sve je moguće. Samo trebaš učiniti taj prvi korak.

Ako baš, baš ne možeš otpustiti to uvjerenje imam rješenje: cover photo. Unaprijed pripremi fotografiju koja se ubaci kao cover photo i na neki način ćeš imati „ljepši izgled“. Možda će i dalje remetiti tvoj grid, ali vjeruj mi ja kao kupac nisam došla uživati u ljepoti tvoga grida.

Ja kao kupac sam došla jer sam u potrazi za time što ti nudiš. Ovo je samo moje osobno iskustvo ali same fotografije koje su ispale iz kataloga me ne mogu toliko pridobiti. Što onda može?

Ovo su načini kako me možeš osvojiti (uzmimo u obzir da sam tu jer sam potencijalni kupac):

Stvaranje odnosa – dakle pričam o kupnji uživo, ali isto vrijedi i za mreže. Često kupujem od obrtnika recimo odjeću jer smo stvorile nekakav odnos. Način na koji priča sa mnom i izlazi u susret. Naravno da pomaže što je baš taj top moj stil. Ali i da je moj stil i da je prodavačica bahata i neljubazna ma nema šanse da ću kupiti koliko god ja htjela. Dakle džabe i ta ljepota trgovine i majice kada me prodavačica odbila.

Vrijednosti – tvoje vrijednosti i moje vrijednosti se slažu. Recimo voliš kvalitetno, da ne zagađuješ okoliš, ne pucaš na kvantitetu nego na kvalitetu i misliš na ljude, ne vidiš ih kao $$. Ali ako su na tvom profilu statične slike tvog proizvoda ja te informacije uopće ne dobivam. I nema veze i da piše u opisu, ti mene konstantno kroz sadržaj moraš podsjećati. Zato Reels mogu dobro doći pogotovo ako ih ostaviš na gridu gdje ih odmah mogu vidjeti (kao kupac koji posjećuje profil).

Povjerenje – prvo si me privukla nečime (imaš to što mi treba, svidjela mi se određena objava, netko me preporučio itd.) a sada da bi me pretvorila u kupca moraš zadobiti moje povjerenje. To je nešto što se gradi i ne postiže se u jedan dan. Na Instagramu se to postiže kroz vrijeme i objavljivanje sadržaja putem Storyja, Reelova, liveova. Kataloška slika ne zadobiva moje povjerenje.

Sviđaš mi se – ponekad ću kupiti i ono što mi možda ne treba u tom trenutku ili nisam u financijskoj situaciji, ali znaj da ću stvoriti novce da bih to dobila. Nisu svi ljudi takvi, ali ima nas. I to sve zato što sam gledala tvoje Storyje, čitala tvoje objave i nešto je u meni kliknulo ok, sada stvarno moram pronaći način kako da dođem do njezinog proizvoda ili usluge. Stvaran primjer je žena iz ove grupe Ana Marić. Kod nje sam se prijavila za mentorski program (nisam dobila), a pratimo se već duže na Instagramu.

Međutim nikada nisam bila u mogućnosti priuštiti si uslugu, iako vjerujem da vrijedi svake lipe, ali moja je situacija bila takva. I dogodilo se čudo – stvorila je program prilagođen meni i ja sam stvorila te novce bez razmišljanja. Ali zašto ona i kako sada to? Ispunila je sve navedeno. Stvorile smo odnos (dugi razgovori u inboxu kroz duži period), imamo slične vrijednosti, stekla sam povjerenje u nju i njezino iskustvo i sviđa mi se ona kao osoba.

I zato sljedeći put kada misliš sakriti reelove s grida, kakvi god oni bili (početnička faza ili napredna) sjeti se navedenog. Uostalom, posjeti Anin profil i vidi jesu li skriveni kod nje.

You may also like

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More