Zašto nam ne bi trebalo biti teško dati feedback?

by Klara Frančišković
Dati Feedback

Jeste li od jedni od onih koji ne vole dati feedback nakon obavljene online kupnje ili dobivene usluge? Ako vam pružaju osjećaj nelagode, stavimo se u cipele prodavatelja i sagledajmo iz njegovog naslonjača zašto je feedback važan. Netko je uložio trud kako bi vas tražio feedback. Ne mislim pritom na kreiranje vizuala (iako je i to uzelo vremena), već na kreiranje pitanja na koja želi dobiti iskren odgovor. Kod kreiranja upitnika važno je znati kakve informacije želite dobiti od korisnika. Iako vam se čini da dobivate generički upitnik, koji neće donijeti rezultata, moram vam reći da ste u krivu.

Ima li koristi od dobivenog feedbacka?

Napišite na papir što vam je važno prikupiti od svojih klijenata. Tada krenite u sastavljanje pitanja i izradu upitnika.

Na vama je da odlučite kakav će biti format u kojem ćete slati upitnik ili način na koji ćete tražiti feedback. Hoće li to biti Google form, Jotform, ili samo Net promoter score ( skala o zadovoljstvu pruženom uslugom od 1-10) sasvim je svejedno. Sve dok vama to donosi željeni rezultat i ispunjava svrhu koju upitnik ima.

No, važna je korist koju dobivate feedbackom:

  • Iskreno mišljenje o proizvodu ili usluzi koju nudite
  • Što možete učiniti boljim
  • Što ste odradili na vrhunskoj razini i na toj razini treba i ostati
  • Jeste li ispunili očekivanja klijenta i na koji način
  • Iskoristite feedback za objavu na svojim društvenim mrežama ili web stranici ( ne zaboravite tražiti pristanak za takvo što).

Nikada ne možete doznati pravu sliku onoga što vaši klijenti misle dok ih ne pitate. Koliko god je teško ponekad primiti kritiku, iskoristite ju u svoju korist. Shvatite to kao dobronamjeran savjet prijateljice koja vam želi dati do znanja u čemu možete biti bolji. Ukoliko budete sagledali na ovakav način kritiku, utoliko ćete se osjećati bolje kada popravite ono što trebate, na način koji klijenti očekuju od vas.

Nađite vremena dati svoje mišljenje

Ja, priznajem sada i javno, volim dati svoje mišljenje kada me netko pita za isto. I ne, nije mi to nikakav problem i ne oduzima mi puno vremena. Postavlja se samo pitanje: što ja ustvari imam od toga?

Možda se ne čini mnogo, ali ako netko traži moje mišljenje, onda ga uistinu zanima što imam za reći. Samim time, daje mi na važnosti – barem malo. Ako k tome pridodamo činjenicu da će mu moj feedback pomoći da u nečemu budu još bolji, ja ću uvijek izdvojiti par minuta kako bi ga dala. Ok, nakon nekih dobijem i određeni popust, pa je i to ponekad jedan od razloga. No, nije presudan, jer ne iskoristim dobiveni popust svaki put. Ali, osjećam se u tom trenutku važno. Da znam, nije to crveni tepih, ali u mojoj je glavi mogućnost da nekome pomognem jako je važna.

Predlažem vam da iskoristite mogućnosti koje vam pruža feedback vaših klijenata, i zatražite ga već danas. Pokažite da vam je stalo do njihova mišljenja.  Ako ste uistinu zadovoljni pruženom uslugom ili je proizvod koji ste kupili ispunio sva vaša očekivanja, ostavite recenziju na društvenim mrežama branda. Podržite male poduzetnike i javnosti dajte do znanja da rade dobar posao. Vama ne uzima puno vremena, a njima će značiti mnogo. Priznanje da rade dobro svoj posao, potiče njihov razvoj i rast.

Jeste li spremni dati feedback već danas?

You may also like

1 comment

5 sitnica koje će oduševiti vaše korisnike - Expertise March 24, 2022 - 8:30 am

[…] Kada zatražite feedback, zahvalite klijentima na njemu – ako on i ne bude napisan prema vašim očekivanjima. Svaki prijedlog ili kritiku shvatite kao vjetar u leđa – kako da budete bolji i ne radite iste „greške“. Često zaboravljamo da ono što je nama normalno, drugima nije. Iskoristite svaki pozitivan feedback kao recenziju koju možete objaviti na vašoj web stranici – ljudi jednostavno vole čuti tuđa iskustva. Ne zaboravite zatražiti privolu klijenta za isto. Zašto je primanje feedbacka dobro za vaše poslovanje pročitajte na ovom linku. […]

Reply

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More