U biznisu nema “one size fits all” formule – i to je dobra vijest

by Nives Radan
137 views

Često čujem ista pitanja:
„Kako odrediti cijenu?“
„Gdje pronaći klijente?“
„Kako kreirati ponudu?“

I razumijem zašto. Živimo u užurbanom svijetu, svakodnevno nas bombardiraju informacije, sve bismo odmah, samo da postoji neka čarobna tableta – i da sve “sjedne” na svoje mjesto.

Ali… priroda ne funkcionira tako. U prirodi nema „na brzinu i odmah“.
A mi smo, sviđalo nam se to ili ne, dio te prirode.

Ako želiš izgraditi posao koji te ne podržava samo financijski, već i energetski – koji ti daje slobodu, inspirira te i radi za tebe (umjesto da ti radiš još jedan posao) – nastavi čitati.

Jer jednostavan odgovor na sva ta pitanja je:
nema čarobne formule.

I svatko tko ti tvrdi suprotno, vrlo vjerojatno pokušava nešto prodati.

Odgovori na važne poslovne odluke nisu univerzalni. Oni su kompleksni i duboko osobni. Nisu uvijek laki. Ponekad se čine nejasni, frustrirajući, pa čak i zastrašujući. Ali upravo zato su tvoji.
I samo takvi odgovori mogu te voditi prema autentičnom biznisu koji odražava tebe.

Možda si već umorna od fraza poput „slušaj intuiciju“ ili „odgovori su u tebi“. Možda čak i prevrćeš očima.

Ali često je to znak da još nisi dopustila sebi da stvarno zastaneš.
Pogledaš gdje si.
Što (ne) funkcionira.
Što te umara.
Što ti zapravo treba.

To nije slabost – to je početak snage.

Ponekad je baš ono što ti se trenutno kod sebe ne sviđa ključ tvoje transformacije i tvoje jedinstvenosti. Kad to prihvatiš, sve se mijenja.
Shvatiš da svi ti aspekti – i „svijetli“ i „tamni“ – čine tvoju cjelinu.
Sve što jesi i sve što ti treba.

Samo ti možeš dati svoj jedinstveni doprinos svijetu. A što je to – još nigdje nije zapisano.
Ti pišeš tu priču.
Ti gradiš svoj posao i svoj brend.

Jer ako to ne napraviš tražeći odgovore u sebi, postat ćeš još samo jedan sličan proizvod na polici.
Još jedna pasta za zube među desecima drugih.

Zato, umjesto da tražiš odgovore od drugih, pokušaj ih postaviti sebi:

  • Gdje se ti nalaziš kao nečiji klijent?
  • Što je ono što tebe privlači?
  • Za što bi rado platila – i zašto?
  • U čemu je posebnost onoga što ti tražiš… i što nudiš?

Jer kako će drugi znati što je posebno kod tebe – ako ti to ne znaš?
Kako netko može znati koja je to cijena koja je u ovom trenutku prava za tebe?

To je proces.
I ne, to ne izgleda kao hodanje po crvenom tepihu.
To je više kao zaron u dubine – one mutne, tamnije dijelove tebe koje često izbjegavaš.

Ali baš tamo, u toj tišini i mraku, čeka tvoja svjetlost.
Tvoja istina.
Tvoj biznis koji ima smisla.

Biznis na kojeg već netko čeka.
Netko kome je baš to – tvoje – potrebno.

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More