Gordana Hrala: Srž svega što radim je moja posvećenost zdravlju i ljepoti kože

by Vaše Priče
130 views

Iako sam po struci ekonomist, moja ogromna znatiželja i fascinacija načinima utjecaja na kožu odveli su me u svijet ljepote prije 10 godina. Kada sam odlučila stvoriti svoju priču, Silk Skin estetski centar, prekvalificirala sam se za medicinskog kozmetologa. Kako moja želja za znanjem nikada ne prestaje, konstantno se educiram o postojećim dokazanim aktivnim sastojcima i tehnologijama, kao i inovacijama u svijetu ljepote. Neka od područja na kojima sam gradila svoje znanje su microneedling, kemijski piling i tretiranje ožiljaka.

Srž svega što radim je moja posvećenost zdravlju i ljepoti kože, te prednosti koje proizlaze iz toga. Zbog problema i izazova na koži, mnogim ženama pada samopouzdanje i imaju osjećaj da se trebaju sakriti. Moj cilj je pomoći im da se stručno i profesionalno zajedničkim snagama posvetimo dugoročnom rješavanju tih izazova i problema. Na kraju krajeva, najljepše je vidjeti kada se ljudi osjećaju zadovoljno i ugodno u svojoj koži, i to je ono što želim pružiti svojim klijentima.


Kako si se osjećala kada si odlučila pokrenuti svoj estetski centar i koji su bili tvoji glavni motivatori?

Osjećaj koji je dugo prethodio pokretanju vlastitog posla, ne znam ga baš dobro dočarati, ali vjerujem tko je to osjetio da će moći razumjeti. Bio je otprilike da u meni ima strašno puno energije i da mi je predodređeno da kreiram i stvaram te da uobičajeni život većine nikako nije za mene. Kada se na to doda potreba da imam moć nad svakim aspektom svog života u kombinaciji s mojom ljubavi i znatiželjom u području estetike, sve skupa je stvarno bila moćna sila koja me je vodila. Motiv za odabir da to sve konkretno usmjerim na otvaranje estetskog centra je prije svega bila moja potreba i želja da sa svojim znanjem pomognem svima kojima je to potrebno.


Kako si se nosila s izazovima pokretanja vlastitog posla u području estetike i kako si prevladala prepreke na tom putu?

Izazovi s kojima sam se susrela u pokretanju vlastitog posla su bili brojni (i kada bih krenula redom, bio bi ovo zaista dug intervju), ali ako se koncentriram isključivo na područje estetike najveći izazov je doći do pravih klijenata. Svako poslovanje ima svog idealnog klijenata, pa tako i moje. Kada sam započinjala svoje poslovanje, odmah sam imala viziju tko su moji idealni klijeti. Međutim, nisam znala kako doći do njih. Sve skupa je još bilo teže jer sam svoju bazu klijenata gradila doslovno od nule.

Pokušavala sam različite vrste promocije čega smo se dotaknuli u pitanjima koja slijede. To mi je donosilo klijenata toliko da mogu držati glavu iznad vode. Ipak, ono što mi je zaista pomoglo da počnem poslovati su preporuke koje su bile zasnovane na mojoj stručnosti i rezultatima. Uglavnom su dolazile od nekoliko klijenata koji su moji idealni klijenti i koji se kreću u sličnim krugovima.


Kako si se promovirala i izgradila svoj brend u konkurentnom području njege kože i estetike?

Za izgradnju brenda i promociju koristim sve kanale komunikacije koji su mi dostupni. Koristim Instagram i Facebook jer je moja ciljana demografska skupina uglavnom na tim mrežama, pišem blog na svojoj web stranici, šaljem newsletter, surađujem s influencerima, prisutna sam u medijima, a izradila sam i letke.

Uskoro mi je u planu kreirati jedan sveobuhvatan webinar i vodič o problematici s kojom se najviše susrećem i koja ima velik utjecaj na samopouzdanje i kvalitetu života, a to su akne u odrasloj dobi.

Koje marketinške strategije su ti najviše pomogle privući klijentice i izgraditi lojalnu bazu klijenata?

Za sada je ovaj odgovor vrlo kratak. Mislim da je najvažnije biti vidljiv i probavati različite stvari. Ponekad ono što smatram da neće uspjeti, pokaže se uspješnim i obrnuto. Ipak, ono što mi je dovelo moje lojalne klijentice je bila preporuka već postojećih klijentica. Nekako one najbolje prenesu samo iskustvo tretmana kod mene. ????


Što misliš da je najbitnije kod gradnje povjerenja kod svojih klijentica?

Najprije, to su moje znanje i stručnost. Zato je važno kontinuirano graditi znanje i pratiti nove tehnologije. Zatim, tu su rezultati koje klijentice vide na svojoj koži. Na kraju (ali jednako važno) su pravilno postavljena očekivanja. Ključno je da su klijentice upućene što se s kojim tretmanom i kojom njegom može postići. Pogotovo jer je u beauty industriji tendencija velikih obećanja i očekivanja, a izostanak razumijevanja bio regeneracijskih procesa kože što na kraju dovodi do razočaranja proizvodima, tretmanima uslijed pogrešne primjene ili neadekvatno postavljenih očekivanja.


Koje su najveće lekcije koje si naučila kao poduzetnica?

Za sada sam ih naučila nekoliko. ????

Prva bi bila da kada udarim glavom o zid i kada se čini da nema dalje, uvijek se ukaže neka nova prilika i neko rješenje, samo treba ostati uporan i open minded.

Druga lekcija koju sam naučila je da trebam vjerovati svojoj intuiciji kada se neka nova osoba pojavi na mom poslovnom putu, jer se do sada pokazalo kada sam išla racionalizirati i uvjeriti sebe u nešto da je intuicija ipak bila u pravu. ????

Treća lekcija koju sam naučila je da svaki dogovor treba biti vrlo precizno definiran.

Četvrta je da ne postoji poduzetništvo i uspjesi bez velikih padova i teškoća, ali ta sposobnost i upornost da plivamo kroz sve to je ono što nas na kraju i čini poduzetnicima i omogućava nam slobodu odlučivanja o svom životu i vremenu.


Koji su tvoji dugoročni poslovni ciljevi za Silk Skin estetski centar i kako planiraš ostvariti svoju viziju u budućnosti?

Moji dugoročni ciljevi su da prije svega izgradim brend Silk Skin-a kao mjesto gdje se pronalaze odgovori i rješenje za sva pitanja, želje i probleme vezane s kožom.

Želim da Silk Skin bude sinonim za povjerenje i „go-to“ salon za zdravlje i ljepotu kože.

To planiram graditi kroz svoj princip rada s kojim su se moji klijenti imali prilike susresti. On uključuje ulaganje energije i vremena u edukaciju svojih klijenata da razumiju svoju kožu i njene potrebe. Uz to, da uvijek mogu razlučiti je li nešto je za njih ili nije, bez obzira na sav mogući marketing koji dođe u njihovom smjeru. Kada se klijent odluči za mene, takve edukacije radim malo po malo da klijentima bude probavljivo. Radim to kroz konzultacije, a kasnije i kroz tretmane. Također, pišem blog na temu skincare-a i educiram putem sadržaja na društvenim mrežama.

Kada kroz rad sa klijentima izgradim kritičnu masu ljudi koji imaju povjerenje u moje preporuke, sljedeći korak će biti web shop i uvoz provjerenih brendova s kvalitetnim sastojcima kojih još nema na hrvatskom tržištu.


I za kraj, gdje te mogu pronaći žene zainteresirane za tvoje usluge?

Svi zainteresirani mogu me naći u Silk Skin estetskom centru na adresi Hinka Würtha 10 na Jarunu u Zagrebu, na web stranici ili društvenim mrežama. Uvijek mi se mogu javiti putem e-maila ili društvenih mreža s pitanjima! Email: info@silkskin.hr Web stranica: www.silkskin.hr Instagram: @silk.skin.estetski.centar ili https://www.instagram.com/silk.skin.estetski.centar/ LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/gordana-hrala/
A tu je i newsletter.

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More