Klara Frančišković, virtualna asistentica

by Vaše Priče
klara francisković

Moje ime je Klara, novopečena sam poduzetnica i majka jednog super cool 4godišnjaka.
Nakon više od 10 godina rada u rent a car industriji odlučila sam krenuti u poduzetničke vode. Kada sam 2013. završavala studij Poduzetništva, bila sam uvjerena da nikada neću biti poduzetnica. Taj mi je papir služio isključivo za dobivanje boljeg posla i dokazivanja svojim roditeljima kako sam se potrudila i na njihovu sreću imam više obrazovanje. Moj fokus uvijek je bio u turizmu i na turizam. Nisam bježala i od onih neobičnih poslova: stjuardese, croupiera, koji su mi pomogli da moj prag tolerancije postane jako visok – dobro za bilo koji posao 🙂

Oduvijek sam smatrala da svaki kvalitetan manager može voditi ljude ako svoju karijeru započnije od najosnovnijih poslova. Tako sam ja od referenta u nekoliko godina došla do pozicije Country managera. Moj je posao bio usmjeren na zapošljavanje i edukacije zaposlenika, kontrolu poslovanja, a ono u čemu se posebno uživala bio je Customer care odjel. Kroz rad u američkoj franšizi i edukacije koje sam redovno pohađala, uvidjela sam koliko je fokus na kupca važan i koliko iskustvo korisnika može naštetiti ili donijeti koristi kompaniji.

Za posao virtualnog asistenta odlučila sam se u vrijeme Covida i prvog lockdowna. Tražila sam posao koji neće zahtijevati česta izbivanja od kuće. Posao koji će mi omogućiti da više vremena provodim sa obitelji. Kada sam naišla na članak o virtualnim asistentima, shvatila sam da imam dovoljno znanja i vještina, koje mogu ponuditi pravnim i fizičkim osobama i olakšati im posao ili preuzeti neke njihove privatne obaveze, kako bi se i oni mogli više posvetiti svojim obiteljima i prijateljima. Odlučila sam da ću prije samog otvaranja obrta dovoljno se educirati, pa sam skupila nekih 10tak certifikata i uvjerenja koja mi pomažu u svakodnevnom poslovanja. Nisam stala na edukacijama i koliko mi vrijeme dozvoljava pohađam i dalje nove. Za učenje nikada čovjek nije dovoljno star 🙂

U pripremi sam i svoje samostalne edukacije vezane za Customer care dio poslovanja, namijenjene svima koji rade sa kupcima, od upita, prodaje, te podrške nakon kupnje.

Što možete očekivati :

  • Predanost svakom projektu
  • Organiziranost u poslu
  • Uštedu vremena i novaca
  • Posao odrađen u zadanom roku.

Usluge koje pružam :

  • Administrativne usluge ( priprema dokumenata za knjigovodstvo, izrada i slanje ponuda, ugovora i računa, istraživanje tržišta, pomoć prilikom zapošljavanja novih djelatnika, , priprema i izrada prezentacija, izrada upitnika, bankovne usluge)
  • Marketinške usluge ( kreiranje i vođenje društvenih mreža, kreiranja postova i slika, pisanje članaka i blogova, email marketing)
  • Customer care ( edukacija zaposlenika koji se bave reklamacijama kupaca, vođenje customer support poslovanja)

Više informacija o uslugama i poslovima koje mogu obaviti potražite na mojoj web stranici www.expertise.hr

You may also like

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More