Što bih napravila drugačije da danas krećem od nule

by Vaše Priče
414 views

Transformiraj svoj brend preko dosljedno kreiranje sadržaja koji je u skladu sa tobom.

Zamisli ovo

Zamisli brend koji pulsira snagom upornosti, konzistentnosti i intuicije. To je upravo ono što sam željela oduvijek. Od prvih koraka na fakultetu, kada sam otkrila svoju strast prema društvenim smjerovima, do danas, gdje se krećem prema stvaranju sadržaja s kojim apsolutno rezoniram, koji privlači pozornost i angažira publiku.

Moj put nije bio uobičajen. Nakon više od tri desetljeća posvećenih učiteljskom pozivu u Skoplju, preselila sam se u Split i odlučila krenuti novim putem. Ova promjena nije bila samo geografska, već i profesionalna. Prešla sam s klupe na digitalni svijet, sa željom da spojim kreativnost i iskustvo pisanja sa željom za prenošenjem znanja.

Uspjeh dolazi sa dosljednosti 

I uspjela sam! Kroz vrijeme sam stvorila hrpu besplatnog sadržaja kako bih podržala svoju zajednicu u procesu dosljedno kreiranje sadržaja u skladu sa samim sobom. Na Instagramu sam došla do 290 objava, što mi je nevjerojatno! Sve se posložilo u mom kreiranju sadržaja, ali nije bilo tako kada sam tek krenula u digitalni svijet.

Kada sam počela s kreiranjem sadržaja za svoje prve usluge – analiza profila, vođenje poslovnih Instagram profila i kreiranje SMM strategije, digitalna marketinška strategija i social marketing strategija činile su mi se istima. Nije bilo lako, ali ponosna sam na svoju upornost dok nisam pronašla odgovore.

Daj vremena vremenu

Kako je vrijeme prolazilo, sve sam više istraživala, učila i proširivala svoja znanja. Najlakše sam učila uz rad. Sa svakim novim projektom dobivala sam nove vještine, vezane uz kreativnost, koje sam koristila u svom radu.

Razlikovanje između digitalne marketing strategije, social marketing strategije i content marketinga bilo je ključno:

Digitalna marketing strategija je sveobuhvatni plan koji koristi razne digitalne kanale i taktike (SEO, PPC, društveni mediji, email marketing, sadržajni marketing) za postizanje marketinških ciljeva.

Social marketing strategija fokusira se isključivo na društvene medije (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn) za izgradnju brenda, povećanje angažmana i prodaje.

Onda sam osvijestila da želim dodatno suziti svoju nišu i pomoći klijentima u samo jednom segmentu. Tako sam shvatila da najviše volim kreirati sadržaj te da želim raditi sa svojim klijentima na strategiji kreiranja sadržaja. Strategija sadržaja ključna je jer omogućuje usmjereno i dosljedno kreiranje relevantnog sadržaja i   za ciljnu publiku. Dobar sadržaj gradi povjerenje, angažira publiku i može značajno povećati prepoznatljivost brenda.

Content marketing je strategija kreiranja i distribucije relevantnog, korisnog i privlačnog sadržaja (blogovi, članci, video zapisi, infografike) kako bi se privukla i angažirala ciljna publika.

Shvatila sam da želim suziti svoju nišu i pomoći klijentima u kreiranju sadržaja.

Da danas krećem od nule:

  1. Suzila bih nišu tako da “kreiranje sadržaj” bude sinonim za mene.
  2. Ne bih pričala o svemu novome što mi je zanimljivo dok sam istraživala fokusirala bih se na 2 ili 3 teme koje su mi uzbudljive, a istovremeno donose vrijednost zajednici.
  3. Proširila bih svoj brend na više kanala (newsletter i blog) nakon što sam savladala Instagram (ne bi čekala dvije godine za to).

Ako si na početku svog biznisa i imaš osjećaj da doslovno tapkaš u mjestu i osjećaš i želiš da ti treba motivacija i inspiracija i okvirne korake (strategija online sadržaja) prema kojima češ kreirati dugoročne i održive ciljeve za svoj biznis, mogu biti tvoj partner u kreiranju sadržaja kako bi tvoj put bio brži, lakši i jednostavniji te manje stresan.

MARIJANA NASEVSKA, vječita sanjarica. Makedonka koja živi u Hrvatskoj. Diplomirani pedagog i učiteljica razredne nastave. Ne radi više u struci, ali ljubav prema pedagogiji i psihologiji je i dalje tu. Iskoristila je svoje vještine i iskustvo te ih usmjerila prema digitalnim marketingom o čemu i piše na svom webu. Voli prenositi svoje iskustvo i znanje koje je stekla kao učiteljica i mama te ih prenijeti kroz sve izazove koje je imala i koje je prošla na putu kao roditelj. Cilj joj je spojiti iskustvo koje je stekla kao učiteljica i kroz rad s odraslima, ljubav prema pedagogiji i psihologiji sa znanjem digitalnog marketinga te pomoći poduzetnicima u kreiranju autentičan sadržaj i motivirati ih da u digitalnom svijetu budu kreativni i konzistentni.

You may also like

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More