Autentičnost uvijek prolazi na društvenim mrežama, nauči uz ove alate jednadžbu autentičnosti!

by Marijana Mikulić Škrinjar

Budite autentični to ste sigurno čuli više puta.

Nitko ne voli laž te je logično da istu ne volimo niti na društvenim mrežama! Za promicanje autentičnosti na društvenim mrežama jedino što je ključno je povjerenje. Prikazujući svoju jedinstvenu osobnost kroz svoju strategiju za društvene mreže, organski ćete privući sljedbenike i zaraditi istinski interes. Bilo da pokušavate razviti osobni brend, proizvod ili posao, evo nekoliko načina na koje možete zadržati autentičnost svog računa na društvenim mrežama.

Kako biti autentičniji?

Budite iskreni: Ljudi očekuju da budete iskreni u vezi sa svojom robnom markom ili poslovanjem. Potreban je samo jedan lapsus da izgubite tu teško stečenu lojalnost kupaca. Osim toga, s nevjerojatnim širenjem “lažnih vijesti” i “lažnih priča”, brzo će vas namirisati internetski “hejteri”.


To ne znači da morate svima udovoljiti – nemoguće je sve usrećiti. Ono što je važno je podijeliti ono što se događa u stvarnom životu, sa stvarnim ljudima, u stvarnim situacijama. To su trenuci s kojima se ljudi mogu povezati ili mogu biti inspirativni. Smisao promicanja autentičnosti poduzeća je njegova humanizacija.

Ako ste tvrtka, isprobajte neke od ovih ideja za objave:

• Odvedite ljude iza kulisa kako je vaš proizvod napravljen
• Razgledajte svoj ured ili radni prostor
• Istaknite svoj tim
• Istaknite odakle ste nabavili svoje materijale
• Kakav je vaš proces dizajna ili stvaranja usluge
• Proces pakiranja vašeg proizvoda

Ako želite postati influencer ili promovirati svoj brend, objavite neke iskrene, neobrađene fotografije. Ničiji život nije savršen. Uspostavite veze sa svojim sljedbenicima tako što ćete s vremena na vrijeme pokazati te nesavršenosti.

Na kraju vam moram otkriti i jednu malu tajnu, autentičnost leži upravo u VAMA!

VI ste ti koji stojite iza svojeg branda i upravo vi morate predstavit svoje ideje pratiteljima na lako razumljiv jezik. Upravo vi ste ti koji ste autentični u svojem poslovanju i na identičan način sadržaj na društvenim mrežama trebate i prikazivati.

Upravo te specifične stvari su vaše supermoći.

Ako te svoje supermoći pretvorite u sadržaj za svoje društvene mreže uz razrađenu strategiju, uspjeh moram doći prije ili kasnije, zato ne odustajte od svojih planova za budućnost društvenih mreža za svoje poslovanje!

You may also like

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More